Η TUI θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τα εκπτωτικά κουπόνια και το ερχόμενο οικονομικό έτος, όπως ανακοίνωσε κατά την παρουσίαση του μοντέλου αποζημίωσης για το 2021.
Όπως τόνισε ο επικεφαλής πωλήσεων, Peter Wittmann, η πολιτική των διαδικτυακών κουπονιών είναι η απάντηση της TUI στις καμπάνιες βάουτσερ των online τουριστικών γραφείων.
Εξάλλου, η TUI βρίσκεται σε ανταγωνισμό με τα online τουριστικά γραφεία. Δεν είμαι η κινητήριος δύναμη πίσω από αυτά τα κουπόνια, τόνισε ο κ. Wittmann, όμως επιθυμούμε να τα αντιμετωπίσουμε στην αγορά.
Οι καταναλωτές θα μπορούν να εξαργυρώνουν τα διαδικτυακά κουπόνια και στα τουριστικά γραφεία, κάτι που δεν προσφέρει κανένα online τουριστικό γραφείο, δήλωσε.
Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, η TUI θα προσφέρει για την κράτηση προμήθεια 10% το μέγιστο. Με την εξαργύρωση των online κουπονιών, τα τουριστικά γρφεία έχουν την επιλογή να πωλούν εκπτωτικές διαδικτυακές κρατήσεις με πολύ μικρή προσπάθεια, τόνισε ο κ. Wittmann.