Εντείνονται οι φωνές από το χώρο των οργανωτών ταξιδίων που ζητούν οι ταξιδιώτες να συμβάλλουν στο κόστος των ακυρωμένων ταξιδιών, στο μέλλον.
Όπως επισημαίνει ο διευθυντής πωλήσεων του Studiosus, Guido Wiegand, η δουλειά που γίνεται από τους οργανωτές ταξιδίων και τα τουριστικά γραφεία πριν την έναρξη του ταξιδιού θα πρέπει να αμείβεται ακόμα κι αν το ταξίδι ακυρωθεί.
Είναι δίκαιο οι ταξιδιώτες να πληρώνουν για τις υπηρεσίες των ταξιδιωτικών γραφείων και των οργανωτών ταξιδίων για την εργασία τους πριν το ταξίδι, ακόμα κι αν αυτό ακυρωθεί για λόγους για τους οποίους κανείς δεν ευθύνεται, καθώς σχεδιάζοντάς το, το τμήμα πωλήσεων έχει εργαστεί στη διαδικασία κράτησης και παροχής συμβουλών ταξιδίου και ο οργανωτής έχει σχεδιάζει το ταξίδι και έχει αγοράσει τις κατάλληλες χωρητικότητες, επισήμανε ο κ. Wiegand.
Παρότι δεν θα πρέπει να έρθουμε σε αντιπαράθεση με τις καταναλωτικές οργανώσεις, είναι η ώρα να βρούμε στρατηγικές για μελλοντικές κρίσεις, τόνισε.
Εν τω μεταξύ, εκπρόσωποι των οργανωτών ταξιδίων Travel Junkies, Genussouren και Perfect Round - Golfreisen Weltweit της Γερμανίας, συγκεντρώνουν υπογραφές προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι υπηρεσίες των οργανωτών εκτιμώνται ακόμη και σε περιπτώσεις κρίσεων. Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 3.677 υπογραφές.
Η συζήτηση περί συμβολής των ταξιδιωτών στο κόστος των ακυρωμένων ταξιδίων ξεκίνησε όταν ο δικηγόρος με ειδίκευση στα ταξίδια Ernst Führich, σε ανοικτή επιστολή του στην υπουργό Δικαιοσύνης, Christine Lamprecht, ανέφερε ότι στο μέλλον οι ταξιδιώτες θα πρέπει να καλούνται να καταβάλλουν το μισό κόστος των ακυρώσεων που οφείλονται σε πανδημία. Οι οργανωτές ταξιδίων ρισκάρουν την ύπαρξή τους εάν απελευθερώνουν τους πελάτες τους από κάθε υποχρέωση κόστους.