Η Ltur γίνεται brand οικονομικών πακέτων της TUI

06-11-20 | TOUR OPERATORS

Σε brand της TUI μετατρέπεται ο σπεσιαλίστας κρατήσεων τελευταίας στιγμής, Ltur, με αποτέλεσμα όλα τα τουριστικά γραφεία που διαθέτουν συμβόλαια με την TUI να έχουν αυτόματα πρόσβαση στα προϊόντα της και οι πωλήσεις να συνυπολογίζονται στο σύνολο πωλήσεων της TUI.

Ακόμα και πριν την υγειονομική κρίση, η TUI είχε ανακοινώσει ότι θα μετέφερε την έδρα της Ltur στο Ανόβερο και θα απέλυε 100 εργαζομένους. Σήμερα, o τουρ οπερέιτορ ενημέρωσε τους συνεργάτες πωλήσεων ότι η Ltur θα αποτελέσει στο μέλλον ένα brand πωλήσεων της TUI και οι κρατήσεις προσφορών της θα γίνονται από τα τουριστικά γραφεία της TUI χωρίς ξεχωριστό συμβόλαιο. 

Το πρώην brand για κρατήσεις τελευταίας στιγμής θα τοποθετηθεί ως ένα brand με πακέτα εκδρομών και διαμονής σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. 

Διαφοροποιήσεις ωστόσο σε σχέση με την TUI ενδέχεται να υπάρξουν στις τελικές τιμές και στους περιορισμούς κρατήσεων και ακύρωσης με αδυναμία αλλαγής στις πτήσεις.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026