Σε brand της TUI μετατρέπεται ο σπεσιαλίστας κρατήσεων τελευταίας στιγμής, Ltur, με αποτέλεσμα όλα τα τουριστικά γραφεία που διαθέτουν συμβόλαια με την TUI να έχουν αυτόματα πρόσβαση στα προϊόντα της και οι πωλήσεις να συνυπολογίζονται στο σύνολο πωλήσεων της TUI.
Ακόμα και πριν την υγειονομική κρίση, η TUI είχε ανακοινώσει ότι θα μετέφερε την έδρα της Ltur στο Ανόβερο και θα απέλυε 100 εργαζομένους. Σήμερα, o τουρ οπερέιτορ ενημέρωσε τους συνεργάτες πωλήσεων ότι η Ltur θα αποτελέσει στο μέλλον ένα brand πωλήσεων της TUI και οι κρατήσεις προσφορών της θα γίνονται από τα τουριστικά γραφεία της TUI χωρίς ξεχωριστό συμβόλαιο.
Το πρώην brand για κρατήσεις τελευταίας στιγμής θα τοποθετηθεί ως ένα brand με πακέτα εκδρομών και διαμονής σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.
Διαφοροποιήσεις ωστόσο σε σχέση με την TUI ενδέχεται να υπάρξουν στις τελικές τιμές και στους περιορισμούς κρατήσεων και ακύρωσης με αδυναμία αλλαγής στις πτήσεις.