Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας της με την Booking, η ΤUI ανακοινώνει ότι θα διαθέτει τις υπηρεσίες ξενάγησης και δραστηριοτήτων μέσα από τη μηχανή αναζήτησης Trivago.
Ακόμα και πριν από την πανδημία, η TUI είχε δώσει βάρος στην αγορά της πλατφόρμας δραστηριοτήτων Musement με την οποία στόχευε σε περισσότερα έσοδα από δραστηριότητες πελατών της στον προορισμό στο μέλλον.
Η αγορά δραστηριοτήτων, η οποία σε παγκόσμια βάση αποτιμάται σε 170 δισ. ευρώ, πριν την υγειονομική κρίση θεωρούνταν σημαντική πηγή ελπίδας στο κομμάτι των πακέτων διακοπών που έχουν χαμηλά περιθώρια κέρδους. Η αγορά αυτή κυριαρχείται από μεγάλο αριθμό μικρών και συχνά μη αλληλένδετων παρόχων υπηρεσιών.
Ωστόσο αυτό πρόκειται να αλλάξει, με τον εκπρόσωπο της εταιρίας συμβούλων Accenture, Frank Schäfer, να επισημαίνει στη Handelsblatt ότι οι άνθρωποι επιθυμούν εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες και αυτό που στη βιομηχανία θεωρείται «Υπηρεσίες Προορισμού» είναι μια ευκαιρία που έχουν οι ταξιδιωτικές εταιρίες να μετατρέψουν μια οργανωμένη εκδρομή σε ένα είδος εξατομικευμένου ταξιδιού. Αυτού του είδους η αγορά έχει υψηλότερα περιθώρια κέρδους από άλλες και πρόκειται να έχει ισχυρή ανάπτυξη, τόνισε ο κ. Schäfer.
Ο διευθυντής της TUI Musement, David Schelp, εξηγεί ότι στόχος είναι να προσφέρονται στην πλατφόρμα σχετικές εμπειρίες και αυτό μπορεί να γίνει μέσα από εμπορικές και στρατηγικές συνεργασίες.
Για τη θυγατρική της Expedia, Trivago, η συμφωνία προσφέρει τη δυνατότητα διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου καταλυμάτων της με μια νέα πλατφόρμα κρατήσεων για δραστηριότητες στην οποία θα προσφέρονται 55.000 ξεναγήσεις, δραστηριότητες και εισιτήρια.
Σύμφωνα με το Skift, οι δραστηριότητες αυτές θα διατίθενται στη Γερμανία, τη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Ρωσία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Πορτογαλία, την Ολλανδία, την Πολωνία, τη Δανία, τη Σουηδία, τη Νορβηγία και τη Φινλανδία.