Τα ισχυρότερα brand των τουρ οπερέιτορ στη Γερμανία αποκαλύπτει έρευνα που διενήργησε η εταιρία ερευνών αγοράς του Αμβούργου, Splendid Research, για λογαριασμό της γερμανικής ενημερωτικής ιστοσελίδας HORIZONT, σύμφωνα με την οποία, ανάμεσα σε 21 ταξιδιωτικά brand, το brand της TUI αναδεικνύεται πρώτο στο δείκτη Brand Index, με 56,5 πόντους.
Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο σε δείγμα 1.000 Γερμανών με σκοπό να αναδείξει την εντύπωση των καταναλωτών για την εικόνα των εταιριών, τη πιθανότητα κράτησης και σύστασης των ταξιδιωτικών εταιριών σε άλλους αλλά και την πιστότητα στο brand, μετά τον μεγάλο τουρ οπερέιτορ, ακολουθεί η Trivago (52,5 πόντοι) και η Booking (51,4 πόντοι) ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκεται ο Alltours και στην ένατη ο Dertour.
Oι εταιρίες που αναδείχθηκαν μπορούν να επωφεληθούν περισσότερο από την ανάκαμψη που παρατηρείται στις καλοκαιρινές και φθινοπωρινές διακοπές.
Η πρωτιά της ΤUI οφείλεται στη μεγάλη δημοφιλία του brand της. Το 88,5% των Γερμανών είναι εξοικειωμένοι με το όνομά της και αυτό σημαίνει ότι η εταιρία ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της στην κατάταξη αναγνώσης των brand. Η Trivago πέτυχε 82,6% αναγνώριση και βρέθηκε στη δεύτερη θέση της κατάταξης αυτής, η Booking.com 51,4%, ο Alltours 47,4% και η Expedia 46,8%. Ακολουθούν οι Sonnenklar.TV (32,6%), ο Der Tour (32,1%) και η Tripadvisor (31%)...
Όσον αφορά την αξιολόγηση της εικόνας των τουρ οπερέιτορ, η ΤUI λαμβάνει θετικές αξιολογήσεις, μεταξύ άλλων, για την υψηλή ποιότητα (67,9 πόντοι), την ελκυστικότητα (68,5 πόντοι), την αξιοπιστία (70,8 πόντοι) και την αυθεντικότητα (66,9 πόντοι).
Από την άλλη πλευρά, συγκεντρώνει χαμηλό μέσο όρο στο ισοζύγιο τιμής/ποιότητας (61,9 πόντοι) ενώ οι ερωτηθέντες βρίσκουν σημαντικό περιθώριο βελτίωσης στους παράγοντες μοναδικότητας (52,8 πόντοι) και στη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης (64,5 πόντοι). Συνεπώς, στην κατάταξη αξιολόγησης της εικόνας των brand, η οποία περιλαμβάνει 10 διαφορετικά κριτήρια, η ΤUI βρέθηκε στην 8η θέση.
Καλύτερες επιδόσεις σημειώνει η Booking.com που βρέθηκε στη δεύτερη θέση με 70,2 πόντους. Σε αντίθεση με την Trivago, η οποία πέτυχε την 9η θέση με 63,6 πόντους, αξιολογήθηκε άνω του μέσου όρου και στα 10 κριτήρια. Μεγάλη σημασία δόθηκε στην αναλογία τιμής/ ποιότητας (72,8 πόντοι), στην ελκυστικότητα (73,9) και στην υψηλή ποιότητα (69,8). Όσον αφορά την αναγνώριση του brand, συγκεντρώθηκαν 69,3 πόντοι.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Tjaereborg Reisen με 66,9 πόντους, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής για την αειφορία (62,1 πόντοι), την ειλικρίνεια (70,5), την ποιότητα (71,4) και την αξιοπιστία (74,6).
Την πρώτη θέση κατέκτησε η Vacation pirates, το τουριστικό γραφείο που ξεκίνησε ως ταξιδιωτικό blog και συγκέντρωσε 71,8 πόντους. Λόγω της χαμηλής αναγνώρισή της όμως, μόλις στο 25%, η εταιρία δεν μπορούσε να συμπεριληφθεί στο top 10 της γενικής κατάταξης των ισχυρότερων brand τουρ οπερείτορ.