Εάν υπάρχουν ευκαιρίες να συνδυαστούν οι δραστηριότητες αναψυχής με τα ξενοδοχεία πόλης που ταιριάζουν στο ξενοδοχειακό κόνσεπτ, θα ήμασταν ανοικτοί να εξερευνήσουμε τις δυνατότες και να πλεονεκτήματα ενός υβριδικού κόνσεπτ διακοπών, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανού τουρ οπερέιτορ FTI, Ralph Schiller.
Σε δηλώσεις του στο Hosteltur, ο κ. Schiller ανέφερε ότι παρότι ο στόχος του FTI θα συνεχίσει να είναι η κλασική αγορά διακοπών, ο τουρ οπερέιτορ εξετάζει και τον τουρισμό πόλης.
Όσον αφορά τις επενδύσεις, είναι σημαντικό να καλύπτουμε ευρύ φάσμα, από τα all inclusive ξενοδοχεία και τα μπάνγκαλόου resort μέχρι τα μπουτίκ και design ξενοδοχεία, και να επιτύχουμε ένα «ισορροπημένο» χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, πρόσθεσε.
Ο κ. Schiller ανέφερε ότι τα οικογενειακά ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να αποτελούν τη βάση του χαρτοφυλακίου του τουρ οπερέιτορ παρότι στόχος του ομίλου είναι περιλαμβάνονται τα κατάλληλα ξενοδοχεία για κάθε πελάτη του.
Όσον αφορά την επίδραση της πανδημίας στον ξενοδοχειακό κλάδο, επισήμανε ότι πλέον ο όμιλος προσαρμόζεται ακόμα πιο αυστηρά στις νεές ανάγκες των ταξιδιωτών και επισήμανε την ανάγκη διατήρησης μιας ισορροπίας του προσωπικού μεταξύ της φιλοξενίας και των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Λόγω της μεγάλης πίεσης στη βιομηχανία και τις αλλαγές στους κανονισμούς, είμαστε πεπεισμένοι ότι μέσα από συγκεκριμένη εκπαίδευση και προετοιμασία ταλαντούχων ανθρώπων στα ξενοδοχεία μας, ακολουθούμε μια στρατηγική που δημιουργεί τη βάση για αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, δήλωσε ο κ. Schiller.
Επί του παρόντος, ο FTI λειτουργεί 50 ξενοδοχεία Meeting Point Hotels με τα brand Labranda, Design Plus, Kairaba, Lemon & Soul και Club Sei.
Ο FTI είναι ο τρίτος μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ στην Ευρώπη, με έσοδα που έφτασαν τα 4,2 δισ. ευρώ το 2019 και με περισσότερους από 8 εκατ. πελάτες.