TUI: Η νέα διαφημιστική καμπάνια στις Σκανδιναβικές αγορές "Νέες αναμνήσεις σας περιμένουν" (video)

19-10-21 | TOUR OPERATORS

Ξεκίνησε να προβάλλεται στις Σκανδιναβικές χώρες η νέα καμπάνια της TUI με το μήνυμα «Νέες αναμνήσεις σας περιμένουν».

Η καμπάνια βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα branding της TUI και την ανανεωμένη γραφική της ταυτότητα.

Στόχος είναι να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για όλες τις μορφές εμπειριών στις διακοπές καθώς και η έναρξη μιας στρατηγικής όπου η εικόνα της προσφοράς της TUI θα είναι διευρυμένη.

Η καμπάνια «Νέες αναμνήσεις σας περιμένουν» αφορά τη δημιουργία θετικής ενέργειας ακριβώς εξαιτίας της αβεβαιότητας που βιώνουμε αυτούς τους καιρούς.

Η TUI επιδιώκει να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για νέες εμπειρίες, καθώς είναι εκείνες που είναι σημαντικό οι ταξιδιώτες να παίρνουν μαζί τους από το ταξίδι και να τις ανακαλούν στη μνήμη τους από την πατρίδα τους μετά το τέλος του ταξιδιού.

Η TUI, σε συνεργασία με τη βρετανική εταιρία Leo Burnett έχει αναπτύξει μια παγκόσμια πλατφόρμα branding και ταυτότητα και το Creative Studio που διαθέτει, σε συνεργασία με την Forsman & Bodenfors, προσάρμοσε τη καμπάνια έτσι ώστε να ταιριάζει στη Σκανδιναβική αγορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών της.

Με αυτή τη καμπάνια, ο τουρ οπερέιτορ αφήνει πίσω του το προηγούμενο κόνσεπτ του «Για σένα», το οποίο αξιοποιούνταν στην αγορά αυτή την τελευταία πενταετία, ενώ ανανεώθηκε και η γραφική ταυτότητα με την προσθήκη, μεταξύ άλλων, νέου φόντου, επιπλέον χρωμάτων και γραφικών στοιχείων. Η εφαρμογή της νέας ταυτότητας του brand θα γίνει σταδιακά.

Σε συνεργασία με όλες τις ευρωπαϊκές αγορές της TUI, αναπτύξαμε την προηγούμενη ιδέα της καμπάνιας μας ώστε να γίνουμε πιο σύγχρονοι, ευέλικτοι και «παιχνιδιάρικοι». Το νέο κόνσεπτ μας δίνει την ευκαιρία να διευρύνουμε το εμπορικό σήμα μας, καθώς και να προσθέσουμε και να μιλήσουμε για νέα προϊόντα με ακόμη πιο ξεχωριστό τρόπο. Παραμένουμε κοντά στις ανάγκες των πελατών μας και μπορούμε να δείξουμε ότι προσφέρουμε κάτι σε όλους, δήλωσε η διευθύντρια μάρκετινγκ της TUI, Lisa Rönnberg.

Το νέο κόνσεπτ παρουσιάζει μια νέα TUI με ταχύτερους ρυθμούς και μεγαλύτερη ευελιξία. Η μουσική είναι ανανεωμένη με ένα γαλλικό εύθυμο τραγούδι με ενέργεια. Οι εικόνες εναλλάσσονται γρήγορα και είναι γεμάτες από χρώμα και κίνηση. Στις φωτογραφίες θα παρατηρήσουμε πώς το κλασικό λογότυπο του τουρ οπερέιτορ διαδραματίζει έναν ξεχωριστό ρόλο, δημιουργώντας σαφήνεια και αυξάνοντας την προβολή του brand αλλά και συμβολίζοντας πώς η TUI βρίσκεται πάντα εκεί, ανεξάρτητα από το ταξίδι που θέλει να κάνει κανείς.

Η νέα καμπάνια και το νέο υλικό θα συνοδεύουν τα ταξίδια της TUI στο μέλλον. Το brand θα πρέπει να είναι ένας τόπος συγκέντρωσης για κάθε είδους εμπειρίες, από τον ήλιο και το κολύμπι μέχρι ένα ταξίδι στην πόλη ή ένα ταξίδι το Σαββατοκύριακο. Αυτό είναι το σημείο εκκίνησης για την ανανεωμένη TUI, με ευρύτερο χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Οι κλασσικές εκδρομές ήλιου-θάλασσας συνεχίζουν να βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό της, αλλά προστίθενται νέες ευκαιρίες για να βρει κανείς και να δημιουργήσει το δικό του ταξίδι στο μέλλον, όπου όλα θα είναι συγκεντρωμένα κάτω από την ίδια ομπρέλα.

διαβάστε ακόμα

Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά