H ΤUI επιδιώκει την επανατοποθέτηση του brand της στην αγορά με μια ανανεωμένη ταυτότητα, όπως προκύπτει από την πρώτη, μεγάλης κλίμακας, καμπάνια της στην Ευρώπη μετά τη συνεργασία της με την εταιρία Leo Burnett London.
Η πανευρωπαϊκή καμπάνια του τουρ οπερέιτορ έχει τίτλο «Ζήστε ευτυχισμένοι» και παρουσιάζει το εύρος των ταξιδιωτικών προσφορών του.
Η καμπάνια ξεκινά με ένα σύντομο βίντεο 60 δευτερολέπτων, παραγωγής της Forever με σκηνοθέτη τον Kinga Burza, και προβάλλεται στο διαφημιστικό διάλειμμα του προγράμματος Coronation Street του ITV.
Εστιάζει στις εμπειρίες που προσφέρει η TUI, από τις διακοπές στη θάλασσα μέχρι το κανό σε μακρινά νησιά και τα ημερίσια ταξίδια στους γοητευτικούς λαβύρινθους των souks στο Μαρόκο.
Η TUI επισημαίνει ότι επιδιώκει να προσελκύσει ευρύτερη γκάμα κοινού που επιθυμεί αυθεντικές, τοπικές εμπειρίες στις διακοπές.
Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι κατάλληλη για μια μεγάλης διάρκειας καμπάνια που θα «τρέχει» για χρόνια, επανατοποθετώντας την TUI ως μια σύγχρονη ταξιδιωτική εταιρία.
Η καμπάνια περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση, διαδικτυακά βίντεο, ραδιόφωνο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έντυπα, σε 23 ευρωπαϊκούς προορισμούς συμπεριλαμβανομένου του Ην. Βασιλείου.
Όπως επισημαίνει η επικεφαλής μάρκετινγκ του τουρ οπερέιτορ, Katie McAlister, ήταν σημαντικό για εμάς να δείξουμε ότι η TUI βοηθά στη δημιουργία πολύ περισσότερων πραγμάτων από ένα ταξίδι «ήλιος-θάλασσα». Στο παρελθόν, πρόσθεσε, οι άνθρωποι μπορεί να πίστευαν ότι η TUI δεν προσέφερε το είδος διακοπών που επιθυμούσαν και η Leo Burnett βοήθησε να επαναφέρουμε την προοπτική μας για τα ταξίδια: ότι οι διακοπές είναι πολύ περισσότερα από απλώς διακοπές.
Μάλιστα ένα πρώτο βίντεο της καμπάνιας κυκλοφόρησε μόλις πριν από λίγο στο διαδίκτυο...