Η Βρετανική online ταξιδιωτική εταιρία On the Beach κατέθεσε μήνυση κατά της Ryanair ισχυριζόμενη ότι η αεροπορική εταιρία εκμεταλλεύεται την «κυρίαρχη» θέση της και παραβιάζει τους κανονισμούς ανταγωνισμού καταργώντας τη διαχείριση των κρατήσεων των ταξιδιωτών απο το διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τα νομικά έγγραφα, η Ryanair «υποβιβάζει την εμπειρία για τους πελάτες της On the Beach καθιστώντας λιγότερο βολική και/ή ακριβότερη τη χρήση της Ryanair από τους πελάτες απ 'ό, τι για τους άμεσους πελάτες της».
Η Ryanair κατάργησε επίσης τις πιστωτικές κα΄ρτες της εταιρίας, όπως αναφέρεται.
Από το Δεκέμβριο του περασμένου έτους, η Ryanair αρνείται να επιτρέψει στους πελάτες να διαχειρίζονται τις κρατήσεις τους ή να κάνουν check-in μέσω Διαδικτύου και υπήρξαν περιπτώσεις πελατών που χρεώθηκαν επιπλέον 55 ευρώ για να το κάνουν, σύμφωνα με την On the Beach.
Η Ryanair επέκρινε πολλά OTA για μη επιστροφή χρημάτων στους πελάτες μετά την ακύρωση των πτήσεων.
Ωστόσο, η On the Beach ισχυρίζεται ότι οι κανόνες στα οργανωμένα πακέτα διακοπών την ανάγκασαν να επιστρέψει χρήματα στους πελάτες για κρατήσεις που η Ryanair δεν εξόφλησε, συνολικού ύψους 48,7 εκατομμυρίων λιρών.
Η αεροπορική εταιρεία είχε μακροχρόνιες διαμάχες με διάφορους OTA, τους οποίους ο Διευθύνων Σύμβουλος Michael O'Leary αποκάλεσε «καλλιτέχνες απάτης με υπερβολικές χρεώσεις».