Μια σημαντική αλλαγή στην πορεία της εταιρίας τουριστικών πρακτορείων με εξειδίκευση στις πολυτελείς διακοπές, Kuoni, σηματοδοτεί το άνοιγμα του νέου καταστήματός της στο Intu Metrocentre της πόλης Gateshead της Αγγλίας, το Σάββατο που μας πέρασε, επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος Derek Jones.
Το κατάστημα, το οποίο πλασάρεται ως «επανάσταση», δεν διαθέτει τραπέζια και μπροσούρες, καθώς οι πελάτες σχεδιάζουν τις διακοπές τους χρησιμοποιώντας τάμπλετ, παρόλο που μπορούν να πάρουν μαζί τους μπροσούρες.
Το προσωπικό θα έχει τα δικά τους λάπτοπ και θα μπορεί να κοινοποιεί πληροφορίες μέσα από δύο οθόνες.
«Σίγουρα αποτελεί την πιο τολμηρή κίνηση που έχουμε κάνει στον χώρο των λιανικών πωλήσεων», δήλωσε ο κ. Jones στο TTG. «Πολλοί έχουν μιλήσει για καταστήματα χωρίς μπροσούρες και εμείς προσπαθήσαμε να κάνουμε ακριβώς αυτό, γι’ αυτό το αποκαλούμε ένα δωμάτιο διαμόρφωσης ταξιδίου παρά ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο ή ένα κατάστημα λιανικής», είπε.
Το κατάστημα σύντομα θα διαθέτει και ένα «παράθυρο στον κόσμο» που θα αποτελείται από 15 οθόνες υψηλής ευκρίνειας για προβολή βίντεο και ανανέωση των social media.
«Οι πρώτες ενδείξεις λένε ότι προχωράει πολύ καλά», δήλωσε ο κ. Jones, κάνοντας αναφορά στην πώληση ενός γαμήλιου ταξιδίου ύψους 10.000 λιρών η οποία πραγματοποιήθηκε την πρώτη ημέρα λειτουργίας.
Η Kuoni έχει απομακρυνθεί από τον χώρο λιανικής, στον οποίο πρωταγωνιστούν οι ανταγωνιστές της Thomas Cook και Tui. Τους τελευταίους μήνες και οι δύο έχουν βελτιώσει τις προσφορές λιανικής τους ανοίγοντας νέα “concept store” τελευταίας τεχνολογίας.
«Το όραμά μας είναι να ανέβουμε στο επίπεδο όπου θα έχουμε απομακρυνθεί εντελώς από το διάλογο σχετικά με τα κανάλια ή τη διάθεση στο διαδίκτυο ή εκτός. Αυτό που μας νοιάζει ότι πώς θα διαχειριστούμε απρόσκοπτα όλα αυτά τα κανάλια», δήλωσε ο Jones.
Τη δημιουργία καταστήματος στο Metrocentre αναμένεται να ακολουθήσει η υλοποίηση άλλων δύο μέχρι το τέλος του έτους. Τα δύο αυτά καταστήματα δεν θα είναι «επαναστατικά» αλλά ενδεχομένως να δανειστούν στοιχεία.