Τα σχέδιά της να λανσάρει ένα νέο brand με την επωνυμία Thomson Scene, που θα απευθύνεται σε ταξιδιωτικό κοινό ηλικίας από 18 έως 35 ετών και θα τους διακινεί σε εναλλακτικούς, νεανικούς και κοντινούς προορισμούς, όπως η Μύκονος και η Ίμπιζα, αποκάλυψε κορυφαίος στέλεχος της Tui Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, David Burling, κατά τη διάρκεια της Σύσκεψης της Abta στη Σλοβενία, επιδίωξη της εταιρίας είναι «να διασφαλίσει ότι το brand της Thomson είναι επώνυμο ως lifestyle brand από την αρχή μέχρι το τέλος».
«Υπάρχουν σημαντικές προοπτικές» στο κομμάτι αυτό, δήλωσε ο Burling, σημειώνοντας ότι «μπορούμε να αναπτύξουμε ένα χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων που θα είναι ελκυστικό στην αγορά αυτή, όχι απλώς στο Ην. Βασίλειο αλλά και σε όλη την Ευρώπη».
Παρά την ύπαρξη του κόνσεπτ διακοπών 2wentys, ο Burling αναγνώρισε ότι «γνωρίζουμε πως δεν είμαστε το ίδιο δυνατοί στην αγορά νεανικού κοινού από 18 και άνω». Όπως είπε ο ίδιος, το νέο brand θα αντικαταστήσει το 2wentys.
Οι προορισμοί του νέου brand θα είναι κατά πολύ διαφοροποιημένοι σε σχέση με τις παραδοσιακές επιλογές του συγκεκριμένου ηλικιακού γκρουπ, και θα περιλαμβάνουν περιοχές όπως η Γκόα, παρόλο που θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε κοντινούς προορισμούς, όπως η Μύκονος και η Ίμπιζα.
«Θέλουμε να προσεγγίσουμε τους αποφοίτους του κολεγίου και αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει ζήτηση στην ηλικιακή αγορά 18-35, η οποία προτιμά πιο στιλάτα ξενοδοχεία», δήλωσε, επισημαίνοντας ότι το κόνσεπτ θα αποτελείται από το κομμάτι «Κόμβος», που θα περιλαμβάνει ξενοδοχεία σε προσιτές τιμές σε νεανικούς προορισμούς, και από το κομμάτι «Στυλ» το οποίο θα διαθέτει πιο μοντέρνα ξενοδοχεία.