Jet2: Περισσότεροι ταξιδιώτες θα προτιμούν πακέτα διακοπών

02-09-22 | TOUR OPERATORS

Η Jet2 εκτιμά ότι η βάση πελατών της που επιλέγουν διακοπές βάσει τιμής πρόκειται να αυξηθεί, με περισσότερους καταναλωτές να στρέφονται στα πακέτα διακοπών λόγω «δύσκολων οικονομικών συνθηκών».

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Jet2 plc, Philip Meeson, μιλώντας κατά την ανακοίνωση της ετήσιας γενικής συνέλευσης της εταιρίας την Πέμπτη, 1η Σεπτεμβρίου, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στα πακέτα διακοπών.

«Είμαι σίγουροι ότι τα πακέτα διακοπών είναι το σωστό προϊόν για τους πελάτες που δίνουν έμφαση στην τιμή, ιδιαίτερα σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες, και αυτό μας προσφέρει περαιτέρω ευκαιρίες για ανάπτυξη της βάσης πελατών μας, παρότι, όπως ανακοινώθηκε και προηγουμένως, τα περιθώρια κέρδους μπορεί να πιεστούν βραχυπρόθεσμα», τόνισε ο κ. Meeson.

Επιπλέον, όπως δήλωσε, η Jet2 έχει επωφεληθεί από «σημαντικές επενδύσεις» που πραγματοποίησε πριν από το καλοκαίρι του 2022, όπως η απόφαση να διατηρήσει πάνω από 8.000 εργαζομένους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Έδωσε δε έμφαση στο πώς η μακροπρόθεσμη διαφοροποίηση των brand Jet2.com και Jet2holidays επέτρεψε στην εταιρία να αυξήσει τη χωρητικότητα για το καλοκαίρι κατά 14% έναντι του καλοκαιριού του 2019.

 

 

διαβάστε ακόμα

Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια