Η Jet2 εκτιμά ότι η βάση πελατών της που επιλέγουν διακοπές βάσει τιμής πρόκειται να αυξηθεί, με περισσότερους καταναλωτές να στρέφονται στα πακέτα διακοπών λόγω «δύσκολων οικονομικών συνθηκών».
Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Jet2 plc, Philip Meeson, μιλώντας κατά την ανακοίνωση της ετήσιας γενικής συνέλευσης της εταιρίας την Πέμπτη, 1η Σεπτεμβρίου, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στα πακέτα διακοπών.
«Είμαι σίγουροι ότι τα πακέτα διακοπών είναι το σωστό προϊόν για τους πελάτες που δίνουν έμφαση στην τιμή, ιδιαίτερα σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες, και αυτό μας προσφέρει περαιτέρω ευκαιρίες για ανάπτυξη της βάσης πελατών μας, παρότι, όπως ανακοινώθηκε και προηγουμένως, τα περιθώρια κέρδους μπορεί να πιεστούν βραχυπρόθεσμα», τόνισε ο κ. Meeson.
Επιπλέον, όπως δήλωσε, η Jet2 έχει επωφεληθεί από «σημαντικές επενδύσεις» που πραγματοποίησε πριν από το καλοκαίρι του 2022, όπως η απόφαση να διατηρήσει πάνω από 8.000 εργαζομένους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Έδωσε δε έμφαση στο πώς η μακροπρόθεσμη διαφοροποίηση των brand Jet2.com και Jet2holidays επέτρεψε στην εταιρία να αυξήσει τη χωρητικότητα για το καλοκαίρι κατά 14% έναντι του καλοκαιριού του 2019.