Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, το εκπαιδευτικό συνέδριο Delta Vacations University (DVU) που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ατλάντα, κατάφερε να συγκεντρώσει εκτελεστικά στελέχη των τουρ οπερέιτορ από όλες τις γωνιές των ΗΠΑ, αναδεικνύοντας νέους προορισμούς της Delta Vacations αλλά και τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις των Αμερικανών.
Η πρόεδρος της Delta Vacations, Kama Winters, αναφέρθηκε στο διευρυμένο αριθμό προορισμών της εταιρίας τον Ιούνιο, και τόνισε ότι η θεματική του συνεδρίου «Εμπειρία. Συνδέσεις. Go Beyond» αναφέρεται στους νέους προορισμούς ανάμεσα στους οποίους είναι τα ελληνικά νησιά αλλά και στις νέες επιλογές δραστηριοτήτων.
Η εταιρία προσφέρει προϊόντα σε όλους τους προορισμούς της Delta Airlines, και πρόσφατα προστέθηκαν η Κέρκυρα, η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Ρόδος, όπως και η Ταϊτή, το Κέιπ Τάουν και το Τελ Αβίβ, ενώ πρόκειται να ανακοινωθούν περισσότεροι νέοι προορισμοί, όπως υπογράμμισε η κ. Winters.
Αυτό το χειμώνα, η εταιρία πρόκειται να δώσει έμφαση στην Ευρώπη, έπειτα από ένα καλοκαίρι εκτόξευσης της ζήτησης. Η Delta Vacations προσθέτει πλέον αποκλειστικά τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία στους προορισμούς της, εκτός εάν δεν υπάρχει εναλλακτική από τα τριάστερα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής μάρκετινγκ, προϊόντος και εμπειριών, Brian Canning, το 90% των κρατήσεων από τους ταξιδιωτικούς συμβούλους αφορά τετράστερα και άνω ξενοδοχεία και η εταιρία δίνει έμφαση στην ποιότητα παρά στην ποσότητα. Επιπλέον, πρόσθεσε ότι καταγράφεται αύξηση των πωλήσεων για premium θέσεις στις πτπήσεις και για πιο υψηλές κατηγορίες ξενοδοχείων.
Άλλη τάση που καταγράφεται είναι ότι οι ταξιδιώτες δεν προτιμούν πλέον του συνηθισμένους προορισμούς αλλά μέρη που δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ στο παρελθόν.
Σύμφωνα με την κ. Winters, το τουρ οπερέιτορ έχει ανακάμψει πλήρως στο κομμάτι των operations και, όπως είπε, είναι έτοιμη να σταματήσει να κάνει αναφορές στο 2019 ως βάση και να θέσει ως βάση για συγκρίσεις στο μέλλον το 2022.
Όσον αφορά την αβεβαιότητα στην οικονομία, τόνισε ότι οι πελάτες της Delta Vacations τείνουν να είναι ανθεκτικοί στην ύφεση, επομένως ο αντίκτυπος του πληθωρισμού και άλλων ζητημάτων δεν έχει γίνει ακόμη αισθητός. Τα ταξίδια είναι αναπόσπαστο κομμάτι για το κοινό μας, τόνισε.