DER Touristik: Νέοι στρατηγικοί στόχοι για διευρυμένη παρουσία σε αγορές και προορισμούς

21-09-22 | TOUR OPERATORS

Σε διευρυμένη παρουσία στις αγορές εξερχόμενου τουρισμού και στους προορισμούς, αλλά και στη δημιουργία συνεργειών σε επιχειρησιακό επίπεδο με επίκεντρο την ψηφιοποίηση, στοχεύει ο δεύτερος μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος στην Ευρώπη, DER Touristik, έπειτα από την ολοκλήρωση των διαδικασιών διαδοχής του Sören Hartmann  στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.

Ο κ. Hartmann θα συνεχίσει να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην εταιρία, όμως στη θέση της γενικής ευθύνης της τουριστικής δραστηριότητας μπαίνει από τα τέλη του 2022 ο διευθύνων σύμβουλος του Rewe Group, Lionel Souque.

Από την 1η Ιανουαρίου του 2023, το νέο εκτελεστικό συμβούλιο, το οποίο θα αποτελείται από τρεις έμπειρους κορυφαίους διευθυντές του DER Touristik, θα αναφέρεται στον Lionel Souque. Το εκτελεστικό συμβούλιο συντίθεται από τους Δρ. Ingo Burmester (Κεντρική Ευρώπη), Leif Vase Larsen (Βόρεια Ευρώπη και αγορές της Ανατολικής Ευρώπης) και Boris Schnabel, οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των αγορών και των τμημάτων του ομίλου όπου περιλαμβάνονται και σημαντικοί τομείς ανάπτυξης όπως τουριστικά γραφεία προορισμών και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Οι Ingo Burmester, Leif Vase Larsen και Boris Schnabel θα ηγηθούν μιας ενιαίας στρατηγικής με έμφαση στους τρεις στρατηγικούς πυλώνες του προσανατολισμού στον πελάτη, της ψηφιακής ευκολίας και των αποκλειστικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο στο τμήμα International, Leif Vase Larsen, «ο προσανατολισμός προς τον πελάτη, η ανάπτυξη προϊόντων και η ψηφιοποίηση συνδέονται στενά. Η προτεραιότητα στον ψηφιακό μετασχηματισμό μας δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσουμε ακόμη καλύτερα τις απαιτήσεις των πελατών μας. Ως κορυφαία ταξιδιωτική εταιρεία, θα θέτουμε με συνέπεια τις ανάγκες των ταξιδιωτών σε προτεραιότητα - από συμβουλές και τις κρατήσεις μέχρι την ταξιδιωτική εμπειρία στον προορισμό».

Την ίδια ώρα, η στρατηγική του ομίλου στοχεύει στη βέλτιστη αξιοποίηση του μεγέθους του, με ισχυρότερη παρουσία της εταιρικής ταυτότητας. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Burmester επισημαίνει: «η εταιρική ταυτότητα αντιπροσωπεύει το διεθνές μας μέγεθος και είναι πολύ πιο ορατή στους ταξιδιώτες, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας σε όλο τον κόσμο. Η ανάπτυξη μιας ισχυρής εταιρικής κουλτούρας στον διεθνή όμιλο είναι κρίσιμης σημασίας σε αυτή τη διαδικασία».

 

διαβάστε ακόμα

Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια