FTI | Τουρκία και Αίγυπτος οι κερδισμένοι του 2023, λόγω χαμηλών τιμών- Πιο ευάλωτα τα 3άστερα και 4άστερα

02-12-22 | TOUR OPERATORS

Oι προορισμοί που προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες σε χαμηλότερες τιμές, όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος, σε αντίθεση με την Ελλάδα και την Ισπανία, έχουν πολλά να κερδίσουν το καλοκαίρι του 2023, το οποίο θα χαρακτηριστεί από αυξήσεις τιμών και αβεβαιότητα, υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλος του τρίτου μεγαλύτερου τουριστικού ομίλου στην Ευρώπη, FTI, Ralph Schiller, μιλώντας στο περιθώριο του 10ου Τουριστικού Φόρουμ Maspalomas στην Costa Canaria.

Ο κ. Schiller εκτιμά ότι θα υπάρξει στροφή σε προορισμούς που προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές, σε σύγκριση με την τάση που παρατηρήθηκε το καλοκαίρι του 2022 όταν η Ελλάδα και η Ισπανία σημείωσαν πολύ καλή ζήτηση καθώς οι ταξιδιώτες ήταν πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα σε σχέση με το 2019 για τις διακοπές τους.

Όσο πιο πολύ ανεβαίνουν οι τιμές σε έναν προορισμό, τόσο αυτός θα χάνει ταξιδιώτες ευάλωτους στις τιμές, και αυτό θα αποτελέσει πρόβλημα ιδιαίτερα για τα τριάστερα ξενοδοχεία ή τα φθηνότερου φάσματος τετράστερα, είπε.

Στο πλαίσιο αυτό, οι προορισμοί που είναι πιο καλά τοποθετημένοι στην αγορά για το 2023 είναι εκείνοι που βρίσκονται πιο κοντά σε νέα τμήματα της αγοράς που δεν είναι τόσο ευάλωτα στις αυξήσεις τιμών. Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί ο Μαυρίκιος ή οι Μαλδίβες που ενώ είναι πολύ ακριβοί προορισμοί, οι άνθρωποι προτίθενται να ταξιδέψουν εκεί γιατί η ποιότητα των υπηρεσιών είναι καλή και το target group τους δεν είναι τόσο ευάλωτο στην τιμή.

Για το 2023, δήλωσε ότι υπάρχουν πολλές κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, όμως δεν πραγματοποιούνται πολλές κρατήσεις για το καλοκαίρι. Το καλοκαίρι του 2022 ήταν πολύ καλό, όπως είπε, όπως και αυτός ο χειμώνας, όμως μένει να φανεί το κύμα κρατήσεων για το καλοκαίρι.

Επιπλέον,  ο κ. Schiller δήλωσε ότι ο FTI επιθυμεί την προσθήκη νέων ξενοδοχείων την ερχόμενη πενταετία, αναζητώντας ευκαιρίες σε προορισμούς όπως η Ελλάδα, η Ισπανία και η Τουρκία.

Ο FTI, διακίνησε 8 εκατ. ταξιδιώτες το 2019, έχει έδρα στο Μόναχο kai διαθέτει 62 ιδιόκτητα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, την Κροατία, την Ισπανία, την Αίγυπτο, την Ιταλία, τη Μάλτα, το Μαρόκο και την Τουρκία.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!