Πλατφόρμα για κρατήσεις μόνο σε καταλύματα δημιούργησε και προωθεί η TUI. Σε πρώτη φάση η πλατφόρμα τέθηκε σε λειτουργία στη Σουηδία τον Δεκέμβριο, ως προοίμιο για την κυκλοφορία της σε όλη τη σκανδιναβική περιοχή τον επόμενο μήνα και στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία αργότερα φέτος.
Η TUI λέει ότι η πλατφόρμα θα διευρύνει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, θα προσφέρει αυξημένες επιλογές και ευελιξία και θα προσελκύσει νέους πελάτες. Πιστεύει ότι μπορεί να κατακτήσει μερίδιο τόσο της αγοράς μόνο για καταλύματα όσο και των δυναμικών πακέτων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Sebastian Ebel δήλωσε ότι η TUI δεν πρόσφερε στο παρελθόν τη δυνατότητα μόνο διαμονής, όμως αυτό γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τον πελάτη, γι αυτό και πλέον ο όμιλος θα το προσφέρει.
"Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα TUI για να μπορούμε να πουλήσουμε ένα δωμάτιο για μια νύχτα ή ένα δυναμικό πακέτο", τόνισε ο κ.Ebel, προσθέτοντας:
«Αποφασίσαμε να το θέσουμε σε εφαρμογή πρώτα στη Σουηδία και αμέσως μετά στις υπόλοιπες σκανδιναβικές χώρες. Εάν λειτουργεί σε τέσσερις χώρες με τέσσερις γλώσσες και τέσσερα νομίσματα, ξέρουμε ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε το προϊόν».
O CEO της TUI ανέφερε ότι ο όμιλος θέλει να αναπτυχθεί και να αναδείξει νέα προϊόντα. Είμαστε, είπε, ισχυροί σε πακέτα χονδρικής, αλλά μόνο διαμονή οι πελάτες μας μπορούν να αγοράσουν από την Booking.com, όπως και να αγοράσουν μόνο πτήσεις με άλλες αεροπορικές εταιρείες. Με τη νέα πλατφόρμα ο τουρ οπερέιτορ θα διευρύνει την αγορά του.
Ο κ.Ebel προσδιόρισε τις στρατηγικές του προτεραιότητες, όταν ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου το περασμένο φθινόπωρο, ακριβώς σε αυτούς τους τομείς: προσφορά νέων προϊόντων, απόκτηση νέων πελατών και αύξηση του μεριδίου αγοράς της TUI.
Η Jessica Enbacka, διευθύνουσα σύμβουλος της Tui Nordic, δήλωσε σχετικά: «Τα πακέτα αποτελούν περίπου το 20% της αγοράς των Σκανδιναβικών, επομένως αξιοποιούμε το υπόλοιπο 80%. Είναι ένας ξεκάθαρος δρόμος ανάπτυξης για εμάς».
Η πλατφόρμα μόνο για καταλύματα κυκλοφόρησε στη Σουηδία στις 14 Δεκεμβρίου και θα κυκλοφορήσει στη Δανία, τη Φινλανδία και τη Νορβηγία τον Φεβρουάριο.
Η Nicole Sohnrey, διευθύντρια της TUI γι αυτά τα νέα προϊόντα για κρατήσεις μόνο σε καταλύματα και για δυναμικά πακέτα (που προσφέρουν μεμονωμένες υπηρεσίες από ένα πακέτο διακοπών) είπε ότι το σύστημα προσφέρει περισσότερα από 15.000 δωμάτια ξενοδοχείων σε 50 προορισμούς και τους επόμενους μήνες θα διπλασιαστεί. "Θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε προορισμούς και ξενοδοχεία", τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι η πλατφόρμα προσφέρει ευέλικτες τιμές και δυνατότητα πληρωμής την τελευταία ημέρα αναχώρησης.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν όποια κατηγορία καταλυμάτων επιθυμούν, συμπεριλαμβανομένων των all-inclusive, και να αναζητήσουν καταλύματα με τη χαμηλότερη τιμή ή κάτι πιο αποκλειστικό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όπως υπηρεσία δωματίου ή φύλαξης παιδιών.
Ο . Ebel τόνισε ότι η ζήτηση τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες ήταν απίστευτη. "Μας εξέπληξε η ζήτηση που είδαμε τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες", υπογραμμίζοντας ότι πολλοί πελάτες αγοράζουν μεμονωμένες υπηρεσίες από ένα πακέτο διακοπών ή διαμορφώνουν και ζητούν το δικό τους πακέτο ("δυναμικό πακέτο").
"Η αγορά δυναμικών πακέτων είναι τόσο μεγάλη όσο η αγορά πακέτων χονδρικής", υπογράμμισε, λέγοντας ότι ο όμιλος γνωρίζει καλά και πόσο μεγάλη είναι η αγορά κρατήσεων μόνο για καταλύματα. Αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι αυτή η στρατηγική κίνηση πυροδοτεί ήδη τη "μάχη των πλατφορμών", καθώς αναμένεται η δική τους "αντεπίθεση" για να μη χάσουν μερίδιο από αυτή την αγορά.
Η πλατφόρμα μόνο για καταλύματα θα κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο τους επόμενους 12 μήνες.