H TUI σχεδιάζει να προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της που πετούν με κάποια από τις πέντε αεροπορικές της εταιρίας, να αγοράζουν εμπειρίες στον προορισμό διακοπών, πριν φτάσουν σε αυτόν.
Στόχος είναι το νέο μοντέλο να εφαρμοστεί στα τέλη του καλοκαιριού ή το φθινόπωρο και ήδη προετοιμάζεται μια πιλοτική φάση εφαρμογής σε ένα αεροσκάφος από κάθε αερομεταφορέα της TUI.
Οι αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες έχουν ήδη διευρύνει τα έσοδά τους πουλώντας προϊόντα όπως αρώματα και ηλεκτρονικές συσκευές, ανοίγουν περαιτέρω τις ευκαιρίες αύξησης πωλήσεων μέσα από την απόφαση αυτή του τουρ οπερέιτορ η οποία παράλληλα ενισχύει τον τομέα των εμπειριών στον προορισμό.
Όπως επιβεβαιώνει στο FVW ο διευθυντής αεροπορικών εταιριών του ομίλου TUI, Marco Ciomperlik, στόχος είναι να προσφέρονται διαφορετικές δραστηριότητες στον προορισμό που περιλαμβάνονται στον κατάλογο TUI Musement εξερχόμενων ταξιδιών.
Για το λόγο αυτό, πρόκειται να εγκατασταθούν ασύρματα τοπικά δίκτυα (WLAN) που θα επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να χρησιμοποιούν συστήματα μηνυμάτων, και θα παρουσιάζουν τον κατάλογο δραστηριοτήτων της εταιρίας με δυνατότητα άμεσης κράτησης.
Η εταιρία υπόσχεται μοναδικές εκπτώσεις για κάθε πτήση και διαβεβαιώνει ότι αυτές θα προσαρμόζονται ανάλογα με τον προορισμό.
Εάν το 20% των πελατών στις πτήσεις πραγματοποιήσουν κράτηση, η επένδυσή μας αξίζει τον κόπο, υπογραμμίζει ο κ. Ciomperlik.