Σε ένα νέο lifestyle brand ξενοδοχείων επενδύει ο τουρ οπερέιτορ DER Touristik, ξεκινώντας αυτό το καλοκαίρι με την πρώτη μονάδα του brand στην Κω. Πρόκειται για την επωνυμία Ananea, με το ξενοδοχείο της Κω να ανοίγει την 1η Ιουνίου, όπως γνωστοποίησε η DER Touristik Hotel Division.
Το brand Ananea υπόσχεται μια ατομική εμπειρία διακοπών σε στυλ boutique hotel και απευθύνεται ιδιαίτερα στο target group των 25 έως 40 ετών, που αναζητούν ένα μείγμα ατομικής εξυπηρέτησης, μοντέρνου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας. Σύμφωνα με την DER Touristik, η αρχιτεκτονική και η εσωτερική διακόσμηση συνδυάζουν «μινιμαλιστικό ντιζάιν και υψηλής ποιότητας, φυσικά υλικά τυπικά της χώρας για να σχηματίσουν μια αρμονική εσωτερική αντίληψη», αποπνέοντας μεσογειακή ατμόσφαιρα.
Η κουζίνα και τα μενού επίσης βασίζονται σε απλά, φρέσκα και τοπικά προϊόντα.
Το concept πρόκειται να επεκταθεί διαδοχικά μετά την έναρξή του αυτό το καλοκαίρι. «Θέλουμε να ανανεώνουμε το χαρτοφυλάκιό μας κατά ένα ή δύο ξενοδοχεία από τη νέα μάρκα lifestyle κάθε χρόνο», δήλωσε ο Georg Schmickler, Διευθύνων Σύμβουλος του Hotel Division DER Touristik Group. Αρχικά, τα Ananea ξενοδοχεία θα δημιουργηθούν σε τοποθεσίες κοντά στην παραλία σε μεσογειακούς προορισμούς. Μεσοπρόθεσμα, το brand ua επεκταθεί και σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων.
«Με τα ξενοδοχεία Ananea, εστιάζουμε στην τάση προς υψηλότερη ποιότητα και πιο ιδιωτικές διακοπές», τόνισε ο κ.Schmickler, υπογραμμίζοντας ότι είναι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να φέρει κοντά τις μελλοντικές γενιές «πιστών, σύγχρονων επισκεπτών» σε ένα μέρος. Ο κ.Schmickler ανέπτυξε το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου μαζί με τον ειδικό σχεδιαστή Remo Masala, ο οποίος συνεργάζεται ως εξωτερικός σύμβουλος με το πρακτορείο του Vision Alphabet.
Σύμφωνα με τον κ.Schmickler, η νέα μάρκα υποστηρίζει τη στρατηγική του Ξενοδοχειακού Τμήματος του Ομίλου DER Touristik, η οποία επικεντρώνεται σε «ξεκάθαρα προφίλ επωνυμίας, υψηλή ποιότητα και μια ολοένα και πιο ξεχωριστή εμπειρία ξενοδοχείου».