Ο Toni, ο ψηφιακός υπάλληλος της πλατφόρμας ταξιδιωτικών πρακτορείων Mein Reisebüro 24 από το RTK, βοηθά τα συνδεδεμένα γραφεία με την τρέχουσα επιπλέον δουλειά λόγω της πυρκαγιάς στη Ρόδο. Αυτήν τη στιγμή ο Toni στέλνει αυτόματα email σε όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία που έχουν πελάτες οι οποίοι σκοπεύουν να ταξιδέψουν στη Ρόδο τις επόμενες επτά ημέρες ή να επιστρέψουν στην πατρίδα τους από εκεί.
«Θελήσαμε να απαλλάξουμε τους συναδέλφους από τον κόπο να επιλέξουν μεμονωμένα τους σχετικούς πελάτες», εξήγησε ο Rainer Gnyp, επικεφαλής τμήματος στο Mein Reisebüro 24.