Διευρύνει τα ηλεκτρονικά προϊόντα και υπηρεσίες της η Thomas Cook Γερμανίας στο καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2015, προσθέτοντας επιπλέον επώνυμα ξενοδοχεία και πακέτα για διακοπές πόλης, σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει έτι περισσότερο τις ανάγκες των πελατών της.
Συγκεκριμένα, η εταιρία εισάγει την εφαρμογή «Travel Insight», η οποία επιτρέπει στους πελάτες της να εισάγουν φωτογραφίες από τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται στις μπροσούρες της, ζητώντας επιπλέον πληροφορίες για αυτά όπως βίντεο και χάρτες. Στόχος είναι να συνδυαστεί το έντυπο με το ψηφιακό περιεχόμενο. Ήδη, η Thomas Cook διαθέτει την εφαρμογή Travelguide, με πληροφορίες για προορισμούς.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους, ο μεγάλος τουρ οπερέιτορ θα εισάγει στα 130 πρακτορεία του «περιοχές άνεσης» όπου θα υπάρχουν τάμπλετ και οθόνες αφής με πληροφορίες.
Νέες προσθήκες ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Στο μεταξύ, ο τουρ οπερέιτορ θα διατηρήσει τις τιμές μεγάλου μέρους των καλοκαιρινών πακέτων σε χαμηλά επίπεδα το 2015. Η Μαγιόρκα, η Γερμανία και μερικοί Ευρωπαϊκοί προορισμοί θα είναι 1% ακριβότεροι, η Τουρκία και η Αίγυπτος θα παραμείνουν σταθερές, ενώ η Τυνησία θα είναι φθηνότερη κατά 1%. Φθηνότερα θα προσφέρονται και τα πακέτα για διακοπές σε μακρινούς προορισμούς.
Επιπλέον, συνεχίζοντας τη στρατηγική για διαφοροποίηση του προϊόντος της, το ερχόμενο καλοκαίρι θα διπλασιάσει τον αριθμό των επώνυμων ξενοδοχείων της, στα 157 σε 14 χώρες, στα οποία περιλαμβάνονται οι 37 νέες μονάδες της στην Τουρκία και στην Ελλάδα.
Προσφέρονται επίσης κατ’ αποκλειστικότητα άλλα 141 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία.
Συνολικά, η εταιρία θα προσφέρει περισσότερα από 30.000 ξενοδοχεία σε διαφορετικά προγράμματα διακοπών, με σχεδόν το ένα τέταρτο να εμφανίζεται στις μπροσούρες.
Το βασικό brand της, Neckermann Reisen, ανανεώνεται με νέα εμφάνιση και περρισσότερες οικογενειακές προσφορές, ώστε να κάνει τις διακοπές «νεανικότερες, πιο χαρούμενες και λιγότερο περίπλοκες», σύμφωνα τον διευθύνοντα σύμβουλο της Thomas Cook Γερμανίας, Michael Tenzer. Το brand θα απευθυνθεί σε νεότερης ηλικίας πελάτες μέσα από τα κανάλια των social media.
H Thomas Cook διευρύνει ακόμη το πρόγραμμα διακοπών πόλης, ανεβάζοντας τον αριθμό των διαθέσιμων ξενοδοχείων σε 21 χώρες από 2.100 σε 6.000. Περισσότερα είναι και τα προγράμματα ειδικού τουρισμού, με μεγαλύτερο αριθμό κρουαζιέρων σε ποτάμι και των προγραμμάτων πολυτελείας «Thomas Cook Selection», στο οποίο έχουν προστεθεί άλλα 704 ξενοδοχεία.
Η Ελλάδα, μαζί με την Ισπανία, την Τουρκία, τη Γερμανία και την Ιταλία ήταν οι κορυφαίοι προορισμοί της Thomas Cook και του Neckermann Reisen για αυτό το καλοκαίρι, ενώ η Τυνησία και η Αίγυπτος σημείωσαν ανάκαμψη.