Προχθές Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου, γράφαμε στο Tornos News, ότι η ΤUI επιβεβαίωσε ότι επιδιώκει την περαιτέρω διείσδυσή της στον τομέα των δυναμικών πακέτων διακοπών αυτό το καλοκαίρι, αναζητώντας συνεργασίες με αερομεταφορείς χαμηλού κόστους.
Χθες Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου το Bloomberg έγραψε ότι η TUI AG βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την Ryanair Holdings Plc για την προσφορά πτήσεων για πακέτα διακοπών του τουριστικού κολοσσού. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η συνεργασία των δύο ομίλων δεν αποκλείεται να ανακοινωθεί επισήμως σήμερα Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου.
Η συμφωνία θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για τους online τουριστικούς πράκτορες (ΟΤΑ), τους οποίους η Ryanair έχει κατηγορήσει για μείωση των κερδών της. Η Ryanair, επικαλούμενη χρεώσεις των ΟΤΑ, έκανε λόγο για πειρατικές απάτες εκ μέρους τους, τονίζοντας ότι υπερχρεώνουν τις υπηρεσίες, που προσφέρει ο αερομεταφορέας στο ταξιδιωτικό κοινό, έως και 344%.
Η Ryanair ονομάτισε μια σειρά από ΟΤΑ, οι οποίοι, όπως ανέφερε, επιδίδονται σε πράξεις ψηφιακής πειρατείας της σελίδας της και στη συνέχεια χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες που ελήφθησαν παράνομα για να εξαπατήσουν ανυποψίαστους καταναλωτές με υπερχρεώσεις για προϊόντα και υπηρεσίες, πολλά από τα οποία προσφέρονται δωρεάν στο Ryanair.com.
Καλεί δε τις κυβερνήσεις και τις οργανώσεις προστασίας καταναλωτών να αναλάβουν δράση ώστε να αποτρέψουν τη διαδικτυακή αυτή πειρατεία.
Ο επικεφαλής της TUI, Sebastian Ebel, επιβεβαίωσε την Τρίτη ότι διεξάγονται συζητήσεις με αερομεταφορείς με σκοπό να υπογραφούν συμβόλαια εγκαίρως για την επερχόμενη καλοκαιρινή σεζόν.
Είναι ξεκάθαρος στόχος μας να συνδεθούμε απευθείας με τους αερομεταφορείς και όχι μέσω του συστήματος GDS, και υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε ώστε να βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητά μας στην απευθείας συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρίες, υπογράμμισε ο κ. Ebel.
Όπως επισήμανε, το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται στο επίκεντρο για τα δυναμικά πακέτα καθώς η αγορά αυτή αναπτύσσεται με πιο αργούς ρυθμούς από άλλες όπως η Γερμανική. Η Γερμανία, είπε σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ξεκίνησε το 2015, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο πολύ αργά, επομένως η βελτίωση θα είναι σημαντική στο Ην. Βασίλειο.
Τα δυναμικά πακέτα θα διαδραματίσουν ρόλο-κλειδί κατά την ανασύνταξη της TUI στο Ηνωμένο Βασίλειο και το κλείσιμο της ψαλίδας με τον ανταγωνιστή της στη βρετανική αγορά Jet2.com και Jet2holidays.
Οι πωλήσεις δυναμικών πακέτων της TUI αυξήθηκαν κατά 24% σε ετήσια βάση κατά το πρώτο τρίμηνο, στις 600.000, με τις πωλήσεις μέσω εφαρμογής να αποτελούν το 6,6% του συνόλου των πωλήσεων της TUI.
Παράλληλα, η TUI θα επιδιώξει να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες για την επέκτασή της σε περισσότερες αγορές, καθώς, όπως τόνισε ο κ. Ebel, αξιολογεί αγορές που είναι ακόμη πιο ελκυστικές από την κεντρική Ευρώπη. Ως ανερχόμενες ανέφερε την Πολωνία και την Τσεχία, ανέδειξε την επέκταση του brand στην Ισπανία και την Πορτογαλία, ενώ προανήγγειλε σχέδια επέκτασης στη Νότια και Βόρεια Αμερική και στην Ασία.