Μια νέα αλυσίδα επώνυμων lifestyle ξενοδοχείων με την ονομασία Cooee λανσάρει στο καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2015 ο δεύτερος μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας DER Touristik, σκοπεύοντας να μπει στον ανταγωνισμό με τα επώνυμα ξενοδοχεία της TUI και της Thomas Cook.
Ο DER Touristik θα λειτουργήσει συνολικά 10 επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, στη Μαγιόρκα, στην Τουρκία, στην Αίγυπτο, στην Τυνησία, στη Βουλγαρία και στην Ίμπιζα.
Η συνδεσιμότητα θα βρίσκεται στην καρδιά των ξενοδοχείων αυτών, τα οποία θα διαθέτουν σε κάθε δωμάτιο πρόσβαση στο ίντερνετ σε υψηλές ταχύτητες. Τα ξενοδοχεία διαθέτουν περιοχές μπιστρό με ζωντανά χρώματα σε κεντρικούς χώρους συναντήσεων, εναλλακτικές αθλητικές δραστηριότητες, υπηρεσίες υγείας, ευεξίας και διασκέδασης καθώς και περιοχές χαλάρωσης.
Όσο για την ονομασία «cooee», στη γλώσσα των Αβορίγινων της Αυστραλίας σημαίνει «είμαι εδώ, που είσαι εσύ;» και χρησιμοποιείται στην απάντηση σε τηλεφώνημα.
Η αλυσίδα συνδυάζει όλα τα στοιχεία που είναι σημαντικά για τον σύγχρονο ταξιδιώτη αναψυχής και φιλοδοξεί να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες και επιθυμίες του κοινού στο οποίο στοχεύει.
Η εταιρία διευρύνει επίσης τα άλλα ξενοδοχειακά brand της το ερχόμενο καλοκαίρι με άλλα 4 ξενοδοχεία LTI Hotels και δύο νέα Primasol. Οι τιμές θα είναι ελαφρώς χαμηλότερες μέχρι το τέλος της πρώιμης περιόδου κρατήσεων στα τέλη του Ιανουαρίου, με 5% μείωση στις τιμές για Ελλάδα και Κανάριες Νήσους, όμως οι προορισμοί της Ισπανίας θα είναι 2% ακριβότεροι. Σταθερές τιμές διατηρούν Αίγυπτος, Τουρκία και Τυνησία.
Φέτος, η DER Touristik, με βάση την Κολωνία, αύξησε τα έσοδά της κατά 4%, με ξεκάθαρη άνοδο στις κρατήσεις μετά τη νίκη της Γερμανίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τον Ιούλιο. Η Τουρκία σημείωσε μονοψήφια άνοδο καταγράφοντας όμως απώλειες στις κρατήσεις υπέρ της Ελλάδας και της Αιγύπτου, οι οποίες ανέκαμψαν φέτος.