Περισσότερους από 687.000 Γερμανούς ταξιδιώτες θα εξυπηρετήσει το 2024 το Coral Travel Group, στοχεύοντας σε κύκλο εργασιών περίπου 700 εκατομμυρίων ευρώ, όπως είπε ο Koray Cavdir, Αντιπρόεδρος για την Κεντρική Ευρώπη, το βράδυ της Τετάρτης κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση των βραβείων Starway World Best Hotels 2023, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο.
Η Coral Travel είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τουριστικούς πράκτορες στην αγορά, τόνισε ο κ.Cavdir, θέτοντας ως μεσοπρόθεσμο στόχο τη διακίνηση ενός εκατομμυρίου Γερμανών τουριστών και τη «βιώσιμη ανάπτυξη» με κύκλο εργασιών ενός δισεκατομμυρίου ευρώ. «Αυτοί οι στόχοι μπορούν να επιτευχθούν με μια πολύ διευρυμένη ομάδα, υψηλές επενδύσεις στην τεχνολογία καθώς και με τη συνεχή επέκταση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και μια αυξανόμενη ποικιλία προϊόντων», τόνισε.
Ο όμιλος θέλει να αναπτυχθεί ανοίγοντας νέες ευρωπαϊκές αγορές και αυξάνοντας τα μερίδια αγοράς, εξήγησε ο Izzet Etke, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την επιχειρηματική ανάπτυξη, μεταξύ άλλων. Τώρα εξυπηρετεί δέκα αγορές στην Ευρώπη και στόχος είναι να πετύχει μερίδιο αγοράς τουλάχιστον δέκα τοις εκατό σε όλες.
Οι έξι κορυφαίοι προορισμοί είναι η Τουρκία, η Αίγυπτος, η Ελλάδα, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ισπανία και η Τυνησία.
Βραβείο στο Mitsis Rinela
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, απονεμήθηκαν τα βραβεία Starway World Best Hotels στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία του Ομίλου, ενώπιον περισσότερων από 700 προσκεκλημένων από τον τουριστικό κλάδο. Στην κατηγορία «Top 100 World Best Hotels», το τουρκικό Ela Excellence Resort Belek κατέλαβε την πρώτη θέση και ακολούθησε το Mitsis Rinela στην Ελλάδα και το Maxx Royal Belek Golf Resort στην Τουρκία..
Στην κατηγορία «Οικολογικά ξενοδοχεία» την πρωτιά κέρδισε το Gloria Serenity Resort στην Τουρκία. Το Maxx Royal Belek Golf Resort εξασφάλισε επίσης την πρώτη θέση στην κατηγορία «Ξενοδοχεία φιλικά προς τα παιδιά». Στην κατηγορία Coral Family Club Hotels το πρώτο βραβείο κέρδισε το Xanadu Resort Hotel Belek. Η κατάταξη Starway World Best Hotels καθορίστηκε μέσα από τις κριτικές των πελατών του Ομίλου σε σχεδόν 6.300 ξενοδοχεία σε 29 προορισμούς.