Ο Όμιλος Dertour και η TUI φροντίζουν τους ταξιδιώτες της αφερέγγυας FTI σε συνολικά 13 προορισμούς, για λογαριασμό του Γερμανικού Ταμείου Ταξιδιωτικής Ασφάλισης (DRSF).
Ο στόχος είναι οι πελάτες να συνεχίσουν το ταξίδι τους όπως είχε προγραμματιστεί χωρίς κανένα πρόβλημα ή ταλαιπωρία.
Ειδικότερα:
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι πελάτες της FTI θα ενημερώνονται για τα νέα στοιχεία επικοινωνίας μέσω SMS, όπου αυτό είναι δυνατό. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι τοπικοί υπάλληλοι της FTI εξακολουθούν να είναι διαθέσιμοι για παροχή πληροφοριών.
Η Dertour εγγυάται επίσης τη γερμανόφωνη τηλεφωνική υποστήριξη για τους επισκέπτες του FTI που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα ξενοδοχεία και τις μεταφορές στον προορισμό των διακοπών τους. Επιπλέον, τα πρακτορεία προορισμού λειτουργούν ως ενδιάμεσοι μεταξύ των πελατών της FTI και των ξενοδοχείων.
Εκτός από την υποστήριξη μέσω των φορέων προορισμού, ο Όμιλος Dertour διαθέτει συνολικά 65 υπαλλήλους της ομάδας βοήθειας που υποστηρίζουν ολόκληρο τον συντονισμό της διαδικασίας και αποτελούν σύνδεσμο με το DRSF.