Πακέτα δεδομένων κινητής τηλεφωνίας θα ξεκινήσει να προσφέρει από το καλοκαίρι του 2015 η TUI, προκειμένου να περιορίσει τα κόστη επικοινωνίας των πελατών της και να ενθαρρύνει την περαιτέρω χρήση κινητών τηλεφώνων στη διάρκεια των διακοπών.
Το νέο καινοτόμο προϊόν του μεγάλου τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας περιλαμβάνεται στις μπροσούρες του ερχόμενου καλοκαιριού ως ένα ακόμη σημείο διαφοροποίησης της TUI από τους ανταγωνιστές της το οποίο θα συντελέσει στην αύξηση της σταθερής βάσης πελατών της, οπως αναφέρει το fvw.
Από το Δεκέμβριο, η νέα επιχειρηματική μονάδα TUI Connect θα προσφέρει πακέτα επικοινωνίας «all inclusive» στα ταξίδια εντός της Ευρώπης, με τον τίτλο «Travel & Connect» σε συνεργασία με την ισπανική Telefónica και τους συνεργάτες της. Η αντίστοιχη προσφορά πακέτων για χώρες εκτός Ευρώπης εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει εντός του 2015.
Στόχος είναι να μειωθούν τα κόστη επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες που κάνουν διακοπές σε ξένη χώρα, με την αποφυγή των υπέρογκων χρεώσεων της υπηρεσίας roaming, και να ενθαρρυνθεί η περαιτέρω χρήση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ κατά τη διάρκεια παραμονής στο εξωτερικό, είτε μέσα στο ξενοδοχείο, είτε αλλού. Πολλοί είναι οι ταξιδιώτες που επί του παρόντος απενεργοποιούν τις συνδέσεις δεδομένων στις κινητές τους συσκευές όταν βρίσκονται στο εξωτερικό, προκειμένου να αποφύγουν τις υψηλές χρεώσεις της υπηρεσίας roaming.
Η νέα υπηρεσία είναι συμπληρωματική της εφαρμογής της TUI που παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες που αφορούν τους προορισμούς, τις τοπικές δραστηριότητες και εκδρομές, αλλά και άλλες υπηρεσίες.
Το TUI Connect θα προσφέρει τα πακέτα δεδομένων συνοδεία μιας κάρτας SIM μέσα από όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες, όπως τα πρακτορεία, οι πτήσεις και τα ξενοδοχεία.
To TUI Connect θα διευρύνει τις δυνατότητες των ταξιδιωτών στη χρήση κινητών συσκευών και τάμπλετ κατά τη διάρκεια παραμονής τους στο εξωτερικό, σε σημείο που ισοδυναμεί με τη χρήση που γίνεται στις συσκευές αυτές εντός των συνόρων της χώρας τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του TUI Connect, Kai Czeschlik επισημαίνοντας ότι η εταιρία προσφέρει ακόμα ψηφιακές ταξιδιωτικές υπηρεσίες που σχετίζονται με προορισμούς του εξωτερικού.
23 νέα επώνυμα ξενοδοχεία
Εν τω μεταξύ, η TUI Germany έχει υπερκεράσει τον στόχο του 2013-2014 και αναμένει χρονιά ρεκόρ εξαιτίας των ισχυρών πωλήσεων των τελευταίων μηνών, ενώ έχει επίσης καταγράψει καλό ξεκίνημα και στο νέα τουριστική σεζόν, με αύξηση 4% στις κρατήσεις τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας στο fvw, Christian Clemens.
«Η μαζική επέκταση του brand ειδικών προσφορών μας, 1-2-Fly, αποδίδει και καθοδηγεί την ανάπτυξή μας. Παράλληλα, η ζήτηση που παρουσιάζουν τα διαφοροποιημένα προϊόντα μας παραμένει υψηλή. Το 70% όλων των κρατήσεων υποκινούνται από τις αποκλειστικές προσφορές μας», δήλωσε.
Στις τάσεις του χειμώνα παρατηρείται ισχυρή ανάκαμψη της Αιγύπτου, με 26% αύξηση στις κρατήσεις, καλή ζήτηση για την Καραϊβική και τις ΗΠΑ αλλά πτώση στις κρατήσεις για Ταϋλάνδη, Κένυα και Μαλδίβες, όπου οι τιμές διαμορφώνονται σε υψηλά επίπεδα.
Το καλοκαίρι του 2015, η TUI θα ανοίξει 23 νέα επώνυμα ξενοδοχεία, ανεβάζοντας το άθροισμα των ξενοδοχείων που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό της σε 106. Οι τιμές, σε γενικές γραμμές, θα παραμείνουν σταθερές, όπως στην Τουρκία και την Τυνησία, ενώ η Ισπανία θα είναι ελαφρώς πιο ακριβή και η Αίγυπτος, όπως και άλλοι μακρινοί προορισμοί, φθηνότεροι από πέρυσι.
Μέσα από το οικονομικό brand 1-2-Fly θα προσφέρονται περισσότεροι προορισμοί, ενώ τα αποκλειστικά club hotels και τα πολυτελή πακέτα αεροπορικών ταξιδίων θα έχουν περισσότερες οικογενειακές προσφορές και η TUIfly θα προσφέρει περισσότερους προορισμούς της Μεσογείου.
Η TUI δοκιμάζει επιπλέον τα διαδικτυακά τσεκ-ιν για τα ξενοδοχεία της Magic Life, στα λεωφορεία μεταφοράς θα προσφέρεται δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ και η εφαρμογή My TUI με εξατομικευμένες ταξιδιωτικές πληροφορίες χρησιμοποιείται τώρα από περισσότερους από 600.000 ταξιδιώτες.
Προβλέπεται επίσης η ανανέωση 450 τουριστικών πρακτορείων ώστε να παντρέψουν ένα περιβάλλον λόμπι και ατμόσφαιρα καφετέριας με την παροχή iPads και οθονών ώστε να συνδεθεί το έντυπο με το διαδικτυακό ταξιδιωτικό περιεχόμενο.