Σε συνεργασία με μερικές από τις κορυφαίες εταιρίες τεχνολογίας και χρηματοοικονομικών όπως η Mastercard, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (ΠΟΤ) ανέπτυξε μια πρωτοβουλία (Digital Futures Programme) που απευθύνεται σε μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις (SME), οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 80% του συνόλου των τουριστικών επιχειρήσεων.
Ο ΠΟΤ στοχεύει σε τουλάχιστον 1 εκατ. τουριστικές ΜμΕ κατά τη διάρκεια του σχετικού προγράμματος, αξιοποιήσουν τη δύναμη των νέων και αναδυόμενων τεχνολογιών.
Προκειμένου να παρέχει εξατομικευμένη καθοδήγηση και εργαλεία στις ΜμΕ, το Πρόγραμμα βασίζεται σε ένα Διαγνωστικό Εργαλείο Ψηφιακής Ετοιμότητας που συγκρίνει τις ΜμΕ σε πέντε βασικές ψηφιακές διαστάσεις: Συνδεσιμότητα, Επιχειρηματική Ανάπτυξη, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Μεγάλα Δεδομένα και Αναλύσεις και Πληρωμές και Ασφάλεια.
Την εκδήλωση έναρξης, που πραγματοποιήθηκε στον IE Tower στη Μαδρίτη, παρακολούθησαν περίπου 200 συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων των Πρεσβευτών των κρατών μελών του ΠΟΤ στην Ισπανία, καθώς και οργανισμών επενδύσεων και προώθησης, καθώς και των ίδιων των ΜμΕ.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΠΟΤ, κ. Zurab Pololikashvili δήλωσε: «Οι μικρές επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά του τουρισμού. Το Πρόγραμμα Digital Futures θα τους βοηθήσει να ανακάμψουν από τις επιπτώσεις της πανδημίας και να οδηγήσουν τον κλάδο προς τα εμπρός, μέσα από την καινοτομία και τη νέα τεχνολογία».