Οι αρχαιότεροι του ομίλου «H Hotels», της οικογένειας Χατζηλαζάρου, βραβεύθηκαν από την Ε.Ξ. Ρόδου

18-08-22 | ΦΟΡΕΙΣ

Ειλικρινής συγκίνηση, λόγια αλληλοεκτίμησης και προοπτικής για το μέλλον επεκράτησαν στην τελετή βράβευσης των αρχαιότερων ξενοδοχοϋπαλλήλων του κάθε ενός από τα έξι ξενοδοχεία του ομίλου “H Hotels” της οικογένειας Χατζηλαζάρου. Η βράβευση έγινε από τη διοίκηση της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, το πρωί της Πέμπτης 18 Αυγούστου 2022, με την παρουσία του ίδιου του κ. Γιάννη Χατζηλαζάρου.

«Χαίρομαι που σήμερα γίνεται η βράβευση των πιο παλιών εργαζομένων του ομίλου μου. Είμαι πολύ συγκινημένος αυτή τη στιγμή. Ξεκινήσαμε όλοι μαζί για να φτιάξουμε όλα αυτά που δίνουν δύναμη στο νησί μας. Για οτιδήποτε επιλέξω να κάνω νιώθω σιγουριά διότι έχω δίπλα μου ανθρώπους που ξέρουν και θα σταθούν μπροστά. Τους εύχομαι να έχουν υγεία και εγώ θα είμαι πάντα δίπλα τους» είπε ο πρόεδρος του Ομίλου “H Hotels” κ. Γιάννης Χατζηλαζάρου και δεν έκρυψε τη συναισθηματική του φόρτιση ενώπιον όλων.

Τα πρόσωπα που βραβεύθηκαν από την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου και η δήλωση που έκαναν έχουν ως ακολούθως:

«Ξεκίνησα στο Rodos Princess ως υπάλληλος υποδοχής και με τα χρόνια ήρθε η εξέλιξη. Η αλήθεια μπήκα στον ξενοδοχειακό κλάδο από σύμπτωση. Μπήκα να βοηθήσω λόγω των γερμανικών που γνώριζα. Τότε υπήρχε μεγάλη ανάγκη, αφού η Νότια Ρόδος εκείνα τα χρόνια ήταν γεμάτη Γερμανούς επισκέπτες. Ε λοιπόν, αυτό ήταν. Μπήκα να βοηθήσω κι έμεινα μια ζωή. Για μένα η ρεσεψιόν είναι το πιο ωραίο κομμάτι του ξενοδοχείου και ίσως το πιο παρεξηγημένο. Όλοι νομίζουν ότι είμαστε εκεί για να δίνουμε τα κλειδιά στους επισκέπτες, όμως δεν είναι καθόλου έτσι. Χρειάζεται ευελιξία, εξυπνάδα, αντίληψη, να καταλάβεις το τί θέλει να σου πει ο πελάτης και να του δώσεις λύση. Να τον κάνεις να νιώσει σιγουριά ότι το πρόβλημά του λύνεται. Προσωπικά έχω δει την εξέλιξη του Ομίλου από την αρχή. Εγώ και τα θεμέλια. Ευχαριστώ την οικογένεια Χατζηλαζάρου, είμαι δίπλα τους, όπως κι εκείνοι στέκονται δίπλα μου».

«Ξεκίνησα αρχικά ως μπάρμαν. Έλεγα ότι θα ήταν μόνο για μία σεζόν και τελικά έμεινα 20 χρόνια. Με βοήθησε πολύ σε αυτό η οικογένεια Χατζηλαζάρου. Βλέπετε, εγώ ήμουν επιχειρηματίας στον κλάδο της γαστρονομίας, είχα έρθει από το εξωτερικό, είχα τις γνώσεις. Στο ξενοδοχείο αμέσως ένιωσα σαν να είχα το δικό μου μαγαζί. Είναι τέτοιες οι συνθήκες που σου επιτρέπουν να δουλέψεις σωστά και με το χρόνο έχω γίνει προϊστάμενος. Να έρθουν τα παιδιά στον ξενοδοχειακό κλάδο, να έρθουν στον τουρισμό, είναι ο μόνος κλάδος σήμερα στην Ελλάδα που μπορεί να προσφέρει σταθερή εργασία σε τόσο πολύ κόσμο».

«Είμαι στο ξενοδοχείο αυτό από την πρώτη μέρα που άνοιξε. Στην πραγματικότητα, ήμουν εκεί από την κατασκευή του. Ήμουν οικοδόμος, μάστορας και μαθημένος στην οικοδομή η δουλειά στο ξενοδοχείο μου φάνηκε παιχνίδι. Αφήνοντας την δουλειά στην αγορά έξω και μπαίνοντας με μισθό σ’ ένα ξενοδοχείο η ζωή σου αλλάζει, υπάρχει σταθερότητα. Είναι και η σύζυγός μου εργαζόμενη στον όμιλο, σε άλλο ξενοδοχείο, στο “Lindos Princess”. Τον πρώτο χρόνο ξεκίνησα σαν κηπουρός και τώρα είμαι υπεύθυνος των οικοδομικών κατασκευών».

«Πιστεύω υπάρχουν δύο είδη εργαζομένων στα ξενοδοχεία: Εκείνοι που έρχονται για σεζόν και εκείνοι που αγαπούν τη δουλειά τους. Είναι μια δύσκολη δουλειά, αλλά είναι μια ωραία δουλειά. Ξεκίνησα από γκρουμάκι, πέρασα στο σέρβις και τώρα βρίσκομαι στην υποδοχή. Έμαθα πάνω στη δουλειά. Με δίδαξαν οι συνάδελφοί μου και σε εκείνους χρωστώ αυτή μου τη θέση. Σε εκείνους και στον όμιλο Χατζηλαζάρου, που τους νιώθω σαν οικογένεια, μου έδειξαν εμπιστοσύνη κι εγώ το ανταποδίδω. Το σημαντικό για μένα είναι το χαμόγελο του επισκέπτη. Όταν βλέπεις το χαμόγελό του ξέρεις ότι κάτι έκανες σωστά. Το ίδιο κι όταν βλέπεις το χαμόγελο του εργοδότη σου. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι την πορεία μου, με πολλά χαμόγελα».

Παρόντες και παρούσα στις βραβεύσεις ήταν οι: 

Η επόμενη βράβευση ξενοδοχοϋπαλλήλων θα γίνει την Πέμπτη 25 Αυγούστου.

 

διαβάστε ακόμα

Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις