Νέα εταιρική ταυτότητα από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

31-07-23 | ΦΟΡΕΙΣ

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επανακαθορίζεται, ανανεώνοντας την εταιρική της ταυτότητα.

Το νέο λογότυπο της Ε.Ξ.Θ. συνδυάζει την ιστορία με τη δημιουργικότητα και την εξέλιξη της Θεσσαλονίκης και τιμάει τα αρχιτεκτονικά στοιχεία αυτής της πόλης που αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης του.

Το γράμμα “Θ”, σχεδιασμένο με μοντέρνο τόνο, έχει χρησιμοποιηθεί ως φόρος τιμής προς την πόλη. Παράλληλα, τα γράμματα “H” και “A” ξεπηδούν μέσα από το γράμμα “Θ”. Με αυτόν τον τρόπο, συμβολίζονται η έννοια της ενότητας αλλά και η αγάπη προς τη Θεσσαλονίκη μας. Η χρωματική παλέτα που έχει χρησιμοποιηθεί, συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο, το αριστοκρατικό με το μίνιμαλ και το κύρος με τη φρεσκάδα. Τέλος, η ιστορία των εκατό και πλέον χρόνων της Ε.Ξ.Θ., τονίζεται μέσα στο σήμα με το “est.1914”.

Η νέα ταυτότητα έχει σχεδιαστεί από τη διαφημιστική εταιρεία “The Creatives” και εφαρμόζεται ήδη σε όλο το εταιρικό προφίλ της Ε.Ξ.Θ. 

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025