To visitgreece ... μιλάει και κινέζικα- Το διαδίκτυο κύριο μέσο της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ

25-06-14 | ΕΟΤ

Οι νέες τεχνολογίες και τα νέα μέσα βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ΕΟΤ για την πρώθηση του ελληνικού τουρισμού στις ξένες αγορές, με ορίζοντα τριετίας, σύμφωνα με την παρουσίαση του «Σχεδιασμού και των επικοινωνιακών δράσεων του ΕΟΤ για την τουριστική περίοδο 2014-2015», που έγινε σήμερα από την υπουργό Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη και τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ κ.Πάνο Λειβαδά.

Η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους. 

Το υπουργείο και ο Οργανισμός έχουν παρουσία σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα, πετυχαίνοντας, όπως είπε ο κ.Λειβαδάς, με χαμηλό κόστος την αποτελεσματικότερη επικοινωνία.

Η αύξηση των τουριστών προς τη χώρα μας, σύμφωνα με τον κ.Λειβαδά, αποδεικνύει πόσο επιτυχημένη είναι αυτή η στρατηγική του ΕΟΤ, επισημαίνοντας ότι «τίποτα δεν είναι τυχαίο στον τουρισμό».

«Ακόμη  κι αν είχαμε μεγαλύτερο προϋπολογισμό, έτσι έπρεπε να κινηθούμε», είπε χαρακτηριστικά.

«Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο», ανέφερε η υπουργός και πρόσθεσε ότι η επικοινωνία  εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές,

Σε αυτή την προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμύρια χρηστών από όλο τον κόσμο.

Το visitgreece.gr  εδώ και δυο μήνες «εκπέμπει» και στα κινέζικα (με την προσθήκη στο τέλος του cn), καθώς η Κίνα, μαζί με τη Ρωσία και τη Βραζιλία, έχουν προτεραιότητα στην προσέγγιση των νέων αγορών.

Ο κ.Λειβαδάς κατέθεσε την πληροφορία ότι το αυξημένο ενδιαφέρον των Κινέζων για την Ελλάδα ίσως οδηγήσει στη δρομολόγηση μεγαλύτερου αεροσκάφους στη γραμμή Σαγκάης- Αθήνας, ενώ εξετάζεται η σύνδεση Πεκίνου- Αθήνας.

Η Βραζιλία έχει μπει στο στόχαστρο του ΕΟΤ μετά την εντυπωσιακή αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών τα τελευταία χρόνια ( από 16,5 δις.δολάρια το 2000 έφτασαν στα 22,2 δις. δολάρια το 2012 και στα 26,5 δις.δολάρια το 2013).

Ο ΕΟΤ συμμετείχε ως τιμώμενη χώρα στην έκθεση WTM στο Σάο Πάολο, αυτήν την εποχή του Μουντιάλ υπάρχουν υπαίθριες αφίσες του ΕΟΤ στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, ενώ στο Σάο Πάολο ο ΕΟΤ θα ανοίξει Γραφείο.

Μια κατηγορία κοινού, που θα προσεγγισθεί στη Βραζιλία είναι του θρησκευτικού τουρισμού, καθώς διαπιστώνεται ενδιαφέρον για διαδρομές στα βήματα του Αποστόλου Παύλου.

Στην αγορά των ΗΠΑ, από φέτος πραγματοποιούνται διαδικτυακά σεμινάρια (webinars), στα οποία, όπως τονίστηκε, μετέχουν αρκετοί αμερικανοί ταξιδωτικοί πράκτορες.

Ο ΕΟΤ, επίσης, έχει ξεκινήσει σταθερή επικοινωνιακή γραμμή με τους Απόδημους και με Πανεπιστήμια, με ελληνιστικές σπουδές.

Τέλος, το διεθνές newsletter του αποστέλλεται σε λίστα 20.000 ατόμων, που έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων.

Εγρήγορση για να μην υπάρξουν παράπονα

Τόσο η κυρία Κεφαλογιάννη, όσο και ο κ.Λειβαδάς, επισήμαναν την ανάγκη τα 20 εκατομμύρια τουριστών που θα έρθουν φέτος στην Ελλάδα να φύγουν ευχαριστημένοι, καθώς, πλέον, τα μηνύματα των εντυπώσεων (θετικά και αρνητικά) μεταφέρονται μέσω των social media σε δισεκατομμύρια ανθρώπων σε όλη τη γη.

«Έχουμε χρέος να καταπολεμήσουμε ο,τιδήποτε ενδέχεται να καλλιεργήσει αρνητικές εντυπώσεις στην Ελλάδα», είπε. Και κάλεσε όλους τους φορείς του τουρισμού αλλά και την Τ.Α να δείξουν την απαιτούμενη υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Οι καθαρές πόλεις, η πάταξη φαινομένων αισχροκέρδειας, η ευγένεια, η φροντίδα των ζώων, η υπεύθυνη οδήγηση, η φιλοξενία, είναι προαπαιτούμενα για να εξακολουθήσουμε να είμαστε πρωταγωνιστές στον τουρισμό, τόνισε. 

Δείτε αναλυτικά την παρουσίαση στο επισυναπτόμενο αρχείο.

 

διαβάστε ακόμα

Κοινωνικός τουρισμός | Οριστικά αποτελέσματα για τα voucher της ΔΥΠΑ
"Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στη Σαντορίνη αλλά χρειαζόμαστε όρια"
Άνοιξε σήμερα 29 Ιουνίου τις πόρτες του το 5άστερο King Jason Zante
Ιόνιος Εταιρεία Πολιτισμού και Τουρισμού | Πολιτιστική θαλάσσια περιήγηση στην Κέρκυρα
H Όλγα Κεφαλογιάννη για το σ/ν: Πολιτικές και δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό των επόμενων δεκαετιών
Αναπτυξιακή Τράπεζα: To ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ ανοίγει τις πόρτες των τραπεζών για τις μικρομεσαίες
ΟΔΑΠ: Πρόσκληση για την παραγωγή ντοκιμαντέρ με θέμα τον πολιτιστικό τουρισμό
Νέο κατασκοπευτικό λογισμικό απειλεί 3,9 δισ. ανθρώπους παγκοσμίως
Ρόδος | Διακοπές τον Σεπτέμβριο για τους Τούρκους που είχαν πρόβλημα στην έκδοση βίζας
Μόνο μία τελευταία διαθέσιμη θέση για φέτος για την προβολή στο τουριστικό κοινό