Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής το 2022 στο διεθνές διαδικτυακό μέσο Expedia.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας για την Ελλάδα, εντός της περιόδου Ιουνίου-Νοεμβρίου 2022, σε 10 σημαντικές αγορές: Η.Π.Α., Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Αυστρία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% των συνολικών αναζητήσεων μέσω της Expedia για την Ελλάδα.
Η διαφημιστική δαπάνη από πλευράς ΕΟΤ θα ανέλθει σε 990.000€ πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι συνολικό ποσό συμ/νου Φ.Π.Α. ίσο με 1.227.600€. Ωστόσο το πραγματικό κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας θα ανέλθει σε 2.080.000 EUR.
Σύμφωνα με την απόφαση του ΕΟΤ, η καμπάνια θα στοχεύσει σε χρήστες που δείχνουν ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν σε κάποιον ανταγωνιστικό μεσογειακό προορισμό με στόχο να ταξιδέψουν στην Ελλάδα και να οδηγηθούν τελικά να κάνουν κράτηση στη χώρα μας.
Σε ότι αφορά τα δημιουργικά, θα χρησιμοποιηθεί ένας συνδυασμός premium onsite display ads ( π.χ. awareness and conversion focused display ads, premium animated ads, destination listing native ads & home page placements) στα site της Expedia στις αγορές -στόχους, homepage takeovers στο site της Expedia στις ΗΠΑ (Expedia US) σε επιλεγμένες χρονικές περιόδους, dedicated emails που θα αποσταλούν σε συνολικό αριθμό περίπου 1.500.000 παραληπτών στις μεγαλύτερες αγορές, με passport ads. Τα passport ads είναι διαφημίσεις που προβάλλονται σε sites εκτός της Expedia, μέσω των οποίων θα στοχεύουμε εκ νέου (retargeting) τους χρήστες οι οποίοι είχαν αλληλεπιδράσει με το διαφημιστικό περιεχόμενο του ΕΟΤ ή είχαν κάνει αναζήτηση για ταξίδι στην Ελλάδα αλλά δεν προχώρησαν σε κράτηση.
Μέσω όλων των διαφημιστικών τοποθετήσεων είτε onsite, είτε offsite οι χρήστες θα οδηγούνται στις dedicated landing pages που θα φιλοξενούνται στα τοπικά sites της Expedia σε κάθε αγορά, με περιεχόμενο αφιερωμένο στην Ελλάδα, πληροφορίες για πτήσεις και προσφορές. Για την υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ μέσω της Expedia θα χρησιμοποιηθούν τα δημιουργικά υλικά του ΕΟΤ τόσο από την City Break καμπάνια “Greekend” (στις ευρωπαϊκές αγορές), όσο και από τη βασική επικοινωνιακή καμπάνια του ΕΟΤ για το 2022.