ΕΟΤ: Fam trip για 16 πρακτορεία του Λουξεμβούργου στην Αθήνα, την Αθηναϊκή Ριβιέρα, το Σούνιο και την Ύδρα

21-09-22 | ΕΟΤ

O EOT ενέκρινε την υλοποίηση ταξιδιού εξοικείωσης που διοργανώνει η Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού Κ. Χωρών σε Αθήνα, Αθηναϊκή Ριβιέρα, Σούνιο και Ύδρα στις 23-27 Σεπτεμβρίου 2022, με τη συμμετοχή 16 ταξιδιωτικών πρακτόρων από τα μεγαλύτερα πρακτορεία της αγοράς του Λουξεμβούργου (TGL Travel Group Luxembourg, Voyages Émile Weber, We Love to Travel, Fensch Voyages) και παραγόντων της τουριστικής αγοράς.

Τα ονόματα των εν λόγω ταξιδιωτικών Πρακτόρων είναι: MRS PICCOLO SANDRA, MRS ROTH NADIA, MRS MARSCHAND SYLKE, MRS TRICHET MARIE-AGNES, MRS TEIXEIRA GOMES SYLVIE, MRS RIGAUX NOÉMIE, MRS GEORGES MARJORIE, MRS CLAES NELE, MRS TURPEL SOPHIE, MRS GOMES CARLA, MRS CORSI CHRISTINE, MRS MISIAK MYLÈNE, MRS MOURATOGLOU MARILIA, MR PAPPI DENIS, MR VAN DE MOORTEL PASCAL, MR GORDENNE OLIVIER. 

Σημειώνεται ότι τα τουριστικά πρακτορεία της χώρας καλύπτουν διευρυμένες ανάγκες και των γειτονικών αγορών (Γαλλία και Γερμανία) λόγω εγγύτητας.

Στόχος του ταξιδιού είναι η ανάδειξη της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουρισμού, η προβολή της Αθήνας-Αττικής ως πολιτιστικός και γαστρονομικός προορισμός, και η τόνωση των κρατήσεων από την αγορά του Λουξεμβούργου.

Η αγορά του Λουξεμβούργου είναι μεν μικρή ως προς τους αριθμούς και τις αφίξεις, αλλά ιδιαίτερα δυναμική όσον αφορά την αγοραστική δύναμη, καθώς το Λουξεμβούργο, παρά την μικρή έκταση του ως κράτος έχει το προνόμιο να διατηρεί υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα. Έχει το δεύτερο υψηλότερο ΑΕΠ στον κόσμο, με κατά κεφαλήν δαπάνη στα ταξίδια περί τα €3.400, ποσό που υπερβαίνει κατά πολύ τα αντίστοιχα ποσά που δαπανούνται σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη προέλευση ευρωπαίου τουρίστα.

Όσοι επισκέπτονται την Ελλάδα έχουν μέση διάρκεια παραμονής 11,1 ημέρες και κόστος διαμονής €2.252, ποσό πολύ υψηλότερο από τις ανταγωνίστριες χώρες. Οι Λουξεμβουργιανοί ταξιδεύουν όλο τον χρόνο αλλά το υψηλότερο ποσοστό 41% καταγράφεται την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου και κοινό-στόχος για την Ελλάδα είναι μέσης ηλικίας, οικογένειες με παιδιά.

Διακοπές σε ήλιο και θάλασσα είναι σε υψηλή προτεραιότητα όπως και προορισμοί που προσφέρουν πολιτισμό, ιστορία, πεζοπορία, δραστηριότητες, γαστρονομία.

Το ταξίδι υλοποιείται σε συνεργασία με την Grecotel που θα αναλάβει τη φιλοξενία στα ξενοδοχεία Grecotel Pallas Athena & Grecotel Cape Sounio Exclusive Resort, την Aegean Airlines που θα προσφερει τα αεροπορικά εισιτήρια προς και από την Αθήνα, ενώ η Περιφέρεια Αττικής και ο Δήμος Ύδρας συμμετέχουν στη διοργάνωση του προγράμματος παρέχοντας ξεναγήσεις, επισκέψεις και γεύματα.

Eπιπλέον η πλατφόρμα κρατήσεων MisterFly https://www.misterfly.be/ θα πραγματοποιήσει 1 μήνα προβολής του προορισμού Αθήνα-Αττική.

διαβάστε ακόμα

Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026