Την τιμητική τους είχαν η Ελλάδα και ο ΕΟΤ στην Στοκχόλμη, όπου πραγματοποιήθηκε για έβδομη συνεχόμενη χρονιά (10/11/22) η B2B εκδήλωσηTRAVEL NEWS MARKET.
Ο θεσμός της Τιμώμενης Χώρας που καθιερώθηκε για πρώτη φορά φέτος ανέδειξε την Ελλάδα ως την πρώτη Τιμώμενη Χώρα με την εκδήλωση να ονομάζεται «TRAVEL NEWS MARKET 2022 by GREECE-Honoured Country» (https://travelnewsmarket.com/ ) Για πρώτη φορά επίσης διοργανώθηκε φέτος ειδικό πρόγραμμα Hosted Buyers, από όλη την Σκανδιναβία, δίνοντας μεγαλύτερη αξία και προβολή της εκδήλωσης σε όλες τις Σκανδιναβικές Χώρες .
Η B2B εκδήλωση TRAVEL NEWS MARKET διοργανώνεται από την έγκριτο OnlineΤουριστικό περιοδικό RESTRAVEL MAGAZINE και την επαγγελματική ιστοσελίδα τουριστικών νέων και δρώμενων TRAVELNEWS.
Οι συμμετοχές ανήλθαν σε 220 εκθέτες (Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού, Αεροπορικές εταιρείες κ.α.). προσελκύοντας πάνω από 1.000 επαγγελματίες του κλάδου (Τουριστικά Γραφεία, Αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, Experts, MICE professionals κ.α) αλλά και εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. οι οποίοι αναζητούσαν μέσω Β2Β συναντήσεων και συζητήσεων, νέους προορισμούς καθώς και νέα τουριστικά προϊόντα τα οποία προσφέρονται στους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους Σκανδιναβούς.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Σκανδιναβίας κ. Παύλος Μούρμας, πραγματοποίησε σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με εκπροσώπους των Τ.Ο. όπως Ving (Nordic Leisure Travel Group), Apollo, Tema/Jambo Tours, Mixx Travel, Airbone Travel/Orient Tours, StenaLine/Sembo κ.α. όπως επίσης και με εκπρόσωπο της Swedavia (Εταιρεία διαχείρισης των Αεροδρομίων) με στόχο την καλύτερη συνεργασία για την προώθηση των πτήσεων προς την Ελλάδα.
Επίσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με νέους συνεργάτες όπως o T.O. Almena, T.A. LimeTravel, ExclusiveTours, SunrayTravel κ.α. οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να εντάξουν στα προγράμματα τους στην Ελλάδα ενώ ειδικά ο T.O. Almena ενδιαφέρθηκε να εντάξει στα προγράμματα του τις διακοπές για Golfers.
Οι επαφές συνεχίσθηκαν με δημοσιογράφους τουριστικού ρεπορτάζ καθώς και Freelancers, οι οποίοι ενδιαφέρθηκαν για ταξίδια εξοικείωσης στην Ελλάδα και ειδικότερα σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς στην ενδοχώρα και προορισμούς που εφαρμόζουν την βιωσιμότητα στον τουρισμό.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, υπήρχε συνεχής προβολή (2) διαφορετικών Βίντεο του ΕΟΤ (AllYouwantisGreece&Youwillwanttostayforever) στις (3) γιγαντοοθόνες της εκδήλωσης, ενώ στην συνέχεια ακολούθησε παράθεση μπουφέ με Ελληνικά φαγητά στον χώρο του περιπτέρου, για επιλεγμένους συνεργάτες και ΜΜΕ.