Η Ελλάδα παραμένει πρώτη στις προτιμήσεις των Πολωνών τουριστών

19-12-22 | ΕΟΤ

Η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει στην πρώτη θέση της προτίμησης για τους Πολωνούς, οι οποίοι αγαπούν ιδιαίτερα τον ελληνικό λαό, την ελληνική ιστορία και την ελληνική κουζίνα.

Αυτό είναι το συμπέρασμα από την αφιερωμένη στον ελληνικό τουρισμό επαγγελματική εκδήλωση B2B Greek-Polish Tourism Workshop, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Βαρσοβίας με τη συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Πολωνίας.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 40 εκπρόσωποι από τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κρήτης και Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Ρεθύμνου, τους Τουριστικούς Οργανισμούς Θεσσαλονίκης, Λουτρακίου και Ρόδου, καθώς και τουριστικές επιχειρήσεις. Από πολωνικής πλευράς παραβρέθηκαν 70 στελέχη των κορυφαίων τουριστικών ομίλων (TUI, Nekera, Ecco Hlidays) και των σημαντικότερων τουριστικών πλατφορμών πωλήσεων της χώρας (wakacje.pl, fly.pl, e-sky.pl, fly4free.pl).

Κατά τη διάρκεια του workshop, που χαιρέτισε ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία Μιχαήλ-Ευστράτιος Δαρατζίκης, έγιναν αναλυτικές παρουσιάσεις των προορισμών από τους εκπροσώπους των Περιφερειών, ενώ διανεμήθηκε διαφημιστικό υλικό του ΕΟΤ και προβλήθηκαν προωθητικά βίντεο των περιοχών αυτών και τα σποτ του ΕΟΤ «Greece – You Will Want To Stay Forever», «Greekend» και «Greece has a winter».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ελληνικό μπουφέ στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....