Ολλανδή blogger σε Σάμο και Φούρνους

23-06-23 | ΕΟΤ

Την υλοποίηση ταξιδίου εξοικείωσης ενέκρινε ο ΕΟΤ στο οποίο θα συμμετάσχει η Ολλανδή blogger Chloe Sterk, editor της πλατφόρμας Daily Nonsense https://dailynonsense.nl/, η οποία απευθύνεται στο νεανικό κοινό  που του αρέσουν τα ταξίδια, η γαστρονομία και οι δραστηριότητες.

Το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί από τις 24 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου στη Σάμο και τους Φούρνους.

Η πλατφόρμα έχει 30.000 ακολούθους και θα δημοσιεύσει ένα άρθρο με αφιέρωμα στα δύο νησιά, 2.000 λέξεων. Επιπλέον η αρθρογραφία θα δημοσιευτεί και στην πλατφόρμα του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών  http://www.ilovegriekenland.nl/ στο πλαίσιο της προωθητικής δράσης «100 Ολλανδοί bloggers @ 100 εμπειρίες στην Ελλάδα».

Στόχος αυτής της ενέργειας είναι η παρουσίαση της Ελλάδας ως πολύ-θεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα σε διευρυμένο και ποικιλόμορφο κοινό, ανάλογα με την ομάδα-στόχο του κάθε blogger. Η δράση έχει σκοπό να πολλαπλασιάσει τους θετικούς διαμορφωτές κοινής γνώμης (influencers) για την Ελλάδα με μια συνεχή δράση επικοινωνίας καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους από τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης, που επισκέπτεται καθημερινά το 91% των Ολλανδών. Κάθε blogger, έχει επιλεχθεί ανάλογα με το προφίλ του blog του, να ταξιδέψει σε διαφορετικό προορισμό στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην ευρύτερη προβολή των ελληνικών προορισμών στο ολλανδικό κοινό.

Επίσης, ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση ταξιδίου εξοικείωσης στην Ήπειρο κατά το χρονικό διάστημα από 24 έως 29 Ιουνίου με τη συμμετοχή του κ. Bastiaan Stephan Jan Wanrooij, ιδιοκτήτη της πλατφόρμας https://griekenland.net. H εν λόγω πλατφόρμα έχει 2,7 εκατ. επισκέπτες τον χρόνο και απευθύνεται σε Ολλανδούς και Βέλγους που αγαπούν την Ελλάδα και ψάχνουν πληροφορίες για τις διακοπές τους. Προσφέρει επίσης και πακέτα διακοπών, ενώ κάθε χρόνο κυκλοφορεί για τους συνδρομητές της η ειδική έντυπη έκδοση «Kala Magazine»

Στόχος του ταξιδιού είναι η ανάδειξη της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και ειδικότερα η προβολή ενός λιγότερου γνωστού προορισμού στην αγορά. Επιπρόσθετος στόχος είναι η τόνωση των κρατήσεων από την αγορά των Κάτω Χωρών.

 

διαβάστε ακόμα

Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια