Fam trip στην Πελοπόννησο για ανάδειξη των θεματικών μορφών τουρισμού στη Σερβική αγορά

14-07-23 | ΕΟΤ

O EOT ενέκρινε την υλοποίηση ταξιδίου εξοικείωσης που διοργανώνει η Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού Σερβίας κατά το χρονικό διάστημα από 16 έως 20 Ιουλίου 2023 στην Πελοπόννησο με τη συμμετοχή της δημοσιογράφου κ. Ivana Dukcevic Buda.

Η εν λόγω δράση διοργανώνεται στο πλαίσιο της Στρατηγικής του Ε.Ο.Τ. για την ανάδειξη λιγότερο γνωστών ελληνικών τουριστικών προορισμών με έμφαση στην προβολή των θεματικών μορφών τουρισμού (όπως π.χ. τουρισμός υπαίθρου, γαστρονομικός τουρισμός κλπ.) με γνώμονα πάντα την ανάδειξη της πολυποίκιλης ενδοχώρας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Πραγματοποιείται δε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία θα αναλάβει τις δαπάνες της μετακίνησης της φιλοξενούμενης.

Η εν λόγω δημοσιογράφος είναι ιδιοκτήτρια της ιστοσελίδας https://umetnostputovanja.rs/ με πάνω από 300 άρθρα και πάνω από 14.000 φωτογραφίες, όλες δικής της παραγωγής.

Στην ιστοσελίδα αυτή υπάρχει διακριτός φάκελος για την Ελλάδα http://umetnostputovanja.rs/grcka2/ με δημοσιευμένα άρθρα σε διαδικτυακά περιοδικά. Ενδεικτικά αναφέρονται τα ακόλουθα: 

National Geographic Magazine (online edition)

https://nationalgeographic.rs/search/1/1?q=ivana+dukcevic podcast

https://nationalgeographic.rs/podcast/a26588/umetnost-putovanja-o-dalekimkulturama-i-drugacijim-obicajima-slusajte-u-novom-natgeocast-u.html

PULSE online

https://pulse.rs/author/umetnostputovanja/, Travel Magazine (online edition)

https://www.travelmagazine.rs/, Lepa & Srećna (έντυπο περιοδικό lifestyle).

Στο ίδιο πνεύμα η εν λόγω δημοσιογράφος συμμετέχει σε εκπομπές στο τηλεοπτικό δίκτυο RTS 2 για θέματα πολιτισμού και εκπαίδευσης με πεντάλεπτα επεισόδια που έχουν θέμα τα ταξίδια που πραγματοποιεί. Σε αυτές πρόκειται να προβληθεί η συλλογή υλικού και η ταξιδιωτική της εμπειρία από το εν λόγω ταξίδι εξοικείωσης

https://www.youtube.com/results?search_query=sve+boje+zivota+rts.

Η κα Dukcevic θα παραγάγει αρκετές δημοσιεύσεις στις ιστοσελίδες της με ίδιο κείμενο και φωτογραφίες, ενώ παράλληλα προετοιμάζει βιβλίο με τις ταξιδιωτικές της ιστορίες όπου θα περιλαμβάνει και την Πελοπόννησο.

Το προφίλ των επισκεπτών στην ιστοσελίδα της και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γυναίκες (66%), άντρες (34%), ηλικίας 30 – 65 ετών, ελεύθεροι ή με οικογένειες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο. Η διάρθρωση των ακολούθων της ορίζεται από δυο ομάδες: άτομα που ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν σε γνωστούς θερινούς προορισμούς όπως η Ελλάδα ή λοιπές χώρες της Μεσογείου επιθυμώντας ωστόσο ν’ ανακαλύψουν κάτι καινούριο, καθώς και άτομα που επιθυμούν να ανακαλύψουν λιγότερο γνωστούς προορισμούς.

διαβάστε ακόμα

Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024