Κύπριοι δημοσιογράφοι γνώρισαν και γοητεύτηκαν την Εύβοια και τη Βοιωτία

10-07-24 | ΕΟΤ

Η φυσική ομορφιά και ο πλούτος των θεματικών μορφών τουρισμού που προσφέρουν η Εύβοια και η Βοιωτία εντυπωσίασαν τη δημοσιογραφική αποστολή που διοργάνωσε η υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κύπρου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.

Στόχος του δημοσιογραφικού ταξιδιού (press trip) ήταν η προβολή των λιγότερο γνωστών τουριστικών προορισμών της χώρας μας, στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως είναι ο Πολιτιστικός, ο Θρησκευτικός και ο Ιαματικός τουρισμός, η γαστρονομία και ο οινοτουρισμός, της Εύβοιας και της Βοιωτίας.

Οι Κύπριες δημοσιογράφοι Μαρία Θεμιστοκλέους, Άντρια Γεωργίου και Στυλιάνα Κυριακού, απόλαυσαν τις ομορφιές και τις εμπειρίες που έζησαν κατά την επίσκεψή τους (27-30 Ιουνίου 2024), στην Εύβοια,την Αιδηψό με τα θερμά λουτρά της και τα Λιχαδονήσια.

Επισκέφτηκαν επίσης τον Άγιο Γεώργιο, οινοποιείο της περιοχής Αιδηψού, τις ιερές μονές του Όσιου Δαυίδ και του Άγιου Ιωάννη του Ρώσου, την Χαλκίδα, την Νέα Αρτάκη, το Αρχαιολογικό Μουσείο Αρέθουσας και το Πολεμικό Μουσείο Χαλκίδας, ενώ κατά την 3ήμερη διαμονή τους στην Εύβοια απόλαυσαν την τοπική γαστρονομία.

Στη Βοιωτία επισκέφθηκαν την Θήβα και το Αρχαιολογικό Μουσείο, καθώς και την Ιερά μονή του Όσιου Λουκά.

διαβάστε ακόμα

Τα υψηλότερα ποσοστά Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων στους κλάδους της αγροτικής δραστηριότητας και εστίασης
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
830 εκατ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Βρετανοί, Γάλλοι και Ευρωπαίοι εκτός ΕΕ "έριξαν" τις εισπράξεις τον Αύγουστο
M. Γιαννόπουλος | Το 51% των τουριστικών επενδυτών θα επέλεγαν ξανά τη χώρα μας - Σχέδια για επέκταση της Melia
Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της
Η TUI φιλοδοξεί να γίνει παγκόσμιο brand αναψυχής με όχημα μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και lifestyle κατάστημα
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι