FedHATTA: Εκσυγχρονίζεται η διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων στα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς Χώρους της Ελλάδας

08-06-23 | FEDHATTA

Στην ουσιαστική αναβάθμιση της εμπειρίας των τουριστών στη χώρα μας θα συμβάλλουν οι αλλαγές στη διαδικασία έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς Χώρους, που εισήχθησαν με εγκύκλιο που εξέδωσε το προηγούμενο διάστημα ο ΟΔΑΠ.

Η FedHATTA και ο ΗΑΤΤΑ, ως εκπρόσωποι του κλάδου του Ελληνικού οργανωμένου τουρισμού, εκφράζουν την ικανοποίησή τους για αλλαγές όπως η εφαρμογή ζωνών επισκεψιμότητας και η αποδοτικότερη διαχείριση της έκδοσης εισιτηρίων, καθώς εκτιμούν ότι θα συμβάλουν στον εκσυγχρονισμό της συνολικής εμπειρίας περιήγησης και στην αποδοτικότερη λειτουργία των Μουσείων και των Αρχαιολογικών Χώρων.

Το περιεχόμενο της εγκυκλίου, που αναφέρεται στα καθήκοντα Διαχειριστή Εσόδων ηλεκτρονικού εισιτηρίου (e-ticket), την αναθεώρηση των όρων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τη νέα έκδοση της διαδικτυακής εφαρμογής έκδοσης εισιτηρίων για τα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς Χώρους, αποτελούσε αίτημα του κλάδου των ελληνικών τουριστικών γραφείων, τα οποία πλέον έχουν στη διάθεσή τους πιο αποδοτικά εργαλεία για να διασφαλίζουν την ομαλή διακίνηση των πελατών τους και επισκεπτών της χώρας μας στους χώρους του αρχαίου Ελληνικού πνεύματος, εξασφαλίζοντας τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους τουρίστες χωρίς περιττή ταλαιπωρία.

Για τα τουριστικά γραφεία είναι πολύ σημαντική η νέα δυνατότητα να εκδίδουν παράλληλα με τα κανονικά εισιτήρια και αυτά που είναι είτε δωρεάν είτε μειωμένου αντιτίμου χωρίς να απαιτείται επιπλέον αναμονή για τον έλεγχο των δικαιολογητικών αφού αυτός πλέον πραγματοποιείται, όπως είναι λογικό, κατά την είσοδο των επισκεπτών, μειώνοντας το χρόνο αναμονής των γκρουπ για την είσοδό τους και αναβαθμίζοντας έτσι το επίπεδο εξυπηρέτησης των τουριστών. Επιπλέον, η εφαρμογή ζωνών επισκεψιμότητας στους χώρους με μεγάλη προσέλευση επισκεπτών, θα συμβάλει επίσης στον εκσυγχρονισμό της εικόνας της χώρας μας.

O Πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λ. Τσιλίδης δήλωσε: "Επιτέλους εξαλείφονται οι δυσλειτουργίες που ταλάνιζαν τους τουρίστες μεταξύ Ροβέρτου Γκάλι και εισόδου της Ακρόπολης, αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας όπου η προσέλευση επισκεπτών είναι μαζική και απαιτεί οργανωτική ετοιμότητα από τα τουριστικά γραφεία.  Επιτέλους εφαρμόζονται βελτιώσεις που αναβαθμίζουν ουσιαστικά το ποιοτικό επίπεδο εξυπηρέτησης των επισκεπτών»

διαβάστε ακόμα

Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς