Τουριστικά λεωφορεία και γραφεία | Παρέμβαση Μητσοτάκη για ένταξή τους στον αναπτυξιακό ζητεί η ΓΕΠΟΕΤ

21-01-22 | ΓΕΠΟΕΤ

Την παρέμβαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την επίλυση αδικιών και στρεβλώσεων που καταγράφονται στον υπό συζήτηση νέο αναπτυξιακού νόμο ζητά με επιστολή της η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ). Ειδικότερα, η Ομοσπονδία διαμαρτύρεται για τον αποκλεισμό των επιχειρήσεων τουριστικών λεωφορείων –με ΚΑΔ 49.39- αλλά και των τουριστικών γραφείων –με ΚΑΔ 79.11- από τον νέο αναπτυξιακό νόμο διερωτώμενη για το λόγο που εξαιρέθηκαν από αυτόν.

Όπως σημειώνει η ΓΕΠΟΕΤ στην επιστολή της προς τον πρόεδρο της κυβέρνησης : «Οι επιχειρήσεις μας αποτελούν βασικό και αναπόσπαστο κρίκο της τουριστικής αλυσίδας και συνεπεία της δεκαετούς οικονομικής και υγειονομικής κρίσης οι επενδύσεις μας όλο αυτό το διάστημα εμφάνισαν σημαντική υστέρηση. Έχουμε υποστεί σημαντική μείωση της αξίας των παγίων μας, ο στόλος των τουριστικών λεωφορείων της χώρας που κάποτε πρωτοστατούσε στην ΕΕ πλέον είναι γερασμένος, ξεπερασμένος και περιβαλλοντικά επιζήμιος.

Χωρίς στήριξη από την Πολιτεία αδυνατούμε να αναβαθμίσουμε τις επιχειρήσεις μας ώστε να ανταποκριθούμε στις όλο και αυξανόμενες απαιτήσεις των ξένων επισκεπτών μας που ζητούν υψηλότερες και πιο ποιοτικές τουριστικές υπηρεσίες. Αν όχι ο κλάδος των τουριστικών μεταφορών τότε ποιος θα έπρεπε να έχει προτεραιότητα στην στήριξη των επενδυτικών του σχεδίων και της λειτουργίας του που αποτελεί τον καθρέφτη της χώρας και την πρώτη εικόνα που αντικρίζουν οι πελάτες μας μόλις αποβιβαστούν από το αεροπλάνο;».

Καταλήγοντας, η Ομοσπονδία τονίζει: «Κύριε Πρωθυπουργέ, ζητούμε να δοθούν κίνητρα για την αντικατάσταση του στόλου των τουριστικών λεωφορείων όπως έχουν απλόχερα δοθεί σε ανταγωνιστικούς των τουριστικών λεωφορείων κλάδους και να ενταχθούν οι ΚΑΔ 49.39 και 79.11 στον νέο αναπτυξιακό νόμο, στο ΕΣΠΑ της νέας προγραμματικής περιόδου αλλά και σε όλα τα αναμενόμενα προγράμματα στήριξης των επιχειρήσεων, καθώς ο κύκλος εργασιών μας τόσο το 2020 όσο και το 2021 εμφάνισε τεράστια υστέρηση σε σχέση με το 2019 και ουσιαστικά υπολειτουργούμε». 

διαβάστε ακόμα

Γερμανικός τουρισμός: Απογείωση των κρατήσεων για Τουρκία και Αίγυπτο – «Ορατά ίχνη» από την κατάρρευση του FTI
Οι επιδόσεις της εστίασης στις περιοχές της Ελλάδας το α΄5μηνο
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Τράπεζα Πειραιώς | Ανοιχτή συζήτηση | «Τέχνη και Κοινωνία»
ΙΝΣΕΤΕ | Αυξάνονται και πληθύνονται τα Airbnb στην Ελλάδα- 85.000 περισσότερες κλίνες στο 5μηνο
Sky Express: Μερίδιο αγοράς 13% στο αεροδρόμιο της Αθήνας και συνολικά 6,4 εκατ. θέσεις το 2024 - "Στοίχημα η άμβλυνση της εποχικότητας"
Νέο ημερήσιο ρεκόρ επισκεπτών κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη
O ΕΟΤ στηρίζει καλοκαιρινές γαστρονομικές δράσεις σε Πήλιο, Λουτρά Σμοκόβου και Αλεξανδρούπολη
Υπερ- τουρισμός στη Μαγιόρκα | Περιορίζεται η συμμετοχή σε εκθέσεις- εισηγήσεις για τουριστική "απο-ανάπτυξη"
4ωρη στάση εργασίας στο Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών
Μουσείο Ακρόπολης: Απόδοση στο ελληνικό και διεθνές κοινό του "Μουσείου κάτω από το Μουσείο"