Δυναμικό ξεκίνημα για τη διοργάνωση Blogtrotters 2015 της Marketing Greece, καθώς με την ολοκλήρωση της εναρκτήριας εκδήλωσης στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, τα impressions στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έφτασαν τα 3 εκατομμύρια.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι 40 travel bloggers συζήτησαν και αντάλλαξαν απόψεις με φορείς της πόλης, όπως ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Σπύρος Πέγκας, για τη μοναδικότητα της πόλης και τη νεανική της καρδιά. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά και μία από τις bloggers «Με το που έφτασα στη Θεσσαλονίκη, η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά!».
Παρακολουθήστε τις εμπειρίες τους μέσα από το www.blogtrotters.gr ή από το #blogtrottersgr
Επόμενη στάση, η εξερεύνηση της πόλης!
Υπό την αιγίδα: Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμος Θεσσαλονίκης
Στρατηγικός Συνεργάτης: Aegean Airlines
Με τη συνεργασία: Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Thessaloniki Convention Bureau, Σύνδεσμος Ξεναγών Θεσσαλονίκης, Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής
Με την υποστήριξη: Domotel Les Lazaristes, Makedonia Palace, Porto Palace, Holiday Inn, Electra Palace, Poseidon Palace, Litohoro Olympus Resort, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, Kouzina Food & Drink, Kitchen Bar, Εστιατόριο Παλάτι, Thessaloniki Walking Tours, Lindy Hop Greece, Creativity Platform, Λευκή Άμμος beach bar, The Gang music band