70.000 τουρίστες το χειμώνα στη Ρόδο

08-10-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

«Το στοίχημα του χειμερινού τουρισμού το κερδίζουμε στην πράξη και όχι στα λόγια, μαζί με τους ανθρώπους της αγοράς» δήλωσε σήμερα ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου, όπου ανακοινώθηκε η επικείμενη άφιξη 70.000 τουριστών στην Ρόδο, εκτός σεζόν, στο διάστημα από 14 Οκτωβρίου 2015 έως 14 Απριλίου 2016, από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου και τον τουριστικό πράκτορα κ. Γιάννη Καμπούρη.

Οι 70.000 τουρίστες που αναμένονται στην Ρόδο στο διάστημα  Οκτωβρίου 2015 – Απριλίου 2016  έρχονται μέσω ενός καινοτόμου τουριστικού προϊόντος, που συνδυάζει διακοπές σε Τουρκία και Ελλάδα. Το εν λόγω πακέτο απευθύνεται κυρίως σε δυτικοευρωπαίους οι οποίοι θα επισκεφθούν  τη Ρόδο δια θαλάσσης  μέσω του Μαρμαρίς και της Φετιγιέ της Τουρκίας, όπου θα φθάνουν αεροπορικώς (στο αεροδρόμιο του Ντάλαμα). Για πρώτη φορά αξιοποιείται έτσι ο θαλάσσιος «δίαυλος επικοινωνίας» με την γειτονική Τουρκία για την εισροή τουριστικών ρευμάτων προς τη Ρόδο κατά την χειμερινή περίοδο, γεγονός το οποίο αποτελεί προφανώς καινοτομία και που δημιουργεί παράλληλα σοβαρές προοπτικές να μετατραπεί η Ρόδος σε ένα προσφιλή τουριστικό προορισμό κατά τους «νεκρούς» μήνες.

Για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού στην Ρόδο και σε άλλα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, που αποτελεί στρατηγικό στόχο της Περιφερειακής Αρχής, ο Περιφερειάρχης ανέφερε πως «70.000 επισκέπτες σε χειμερινή περίοδο είναι ένας πάρα πολύ μεγάλος αριθμός για το νησί. Αποδεικνύεται στην πράξη ότι οι μεγαλύτεροι στόχοι επιτυγχάνονται με πολλή δουλειά και λιγότερα λόγια. Το στοίχημα του χειμερινού τουρισμού, είναι ένα στοίχημα δεκαετιών, όχι μόνο για τον τόπο μας, αλλά και για την χώρα ολόκληρη».

Ο κ. Χατζημάρκος στις δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους τόνισε εμφατικά την στενή, συντονισμένη και αρμονική συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τους παράγοντες της τοπικής αγοράς, για την επίτευξη του στόχου λέγοντας πως μόνο μέσα από την συνεργασία μπορεί να υπάρξουν  απτά αποτελέσματα.

«Εργαστήκαμε με πολλή μεθοδικότητα , για μεγάλο χρονικό διάστημα και πάντα σε συνεργασία με τους ανθρώπους της αγοράς. Η συνένωση δυνάμεων είναι ο παράγων που φέρνει τέτοιου είδους θετικά αποτελέσματα.  Αυτό το οποίο πρέπει πια να βάλουμε καλά στο μυαλό μας,  όλοι όσοι ασχολούμαστε με την πολιτική, είναι ότι στην οικονομία μας, αποτελέσματα χειροπιαστά, χωρίς συνεργασία με τους παράγοντες της αγοράς, δεν πρόκειται να υπάρξουν. Στο βαθμό που μπορείς να κατανοήσεις πώς δουλεύει η αγορά και ξέρεις τις πραγματικές ανάγκες του τόπου σου, τότε μπορείς να φέρεις αποτέλεσμα» ανέφερε.

Ο Περιφερειάρχης πρόσθεσε πως  «70.000 επισκέπτες σε χειμερινή περίοδο,  ήταν ένας πολύ μεγάλος στόχος ο οποίος, όλο αυτό το διάστημα, δουλεύτηκε σωστά» και προανήγγειλε την επέκταση του προγράμματος και σε άλλα νησιά. «Αν και τα επόμενα χρόνια μπορέσουμε να υπηρετήσουμε με επιτυχία αυτό το στόχο, τότε θα μπορούμε να δώσουμε πολύ σημαντικές απαντήσεις και λύσεις στα οικονομικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουμε. Αν ο στόχος επιτευχθεί – και είμαι σίγουρος γι αυτό – θα επεκταθούμε και άλλα νησιά» δήλωσε και κάλεσε την τοπική αγορά «να είναι έτοιμη να υποδεχθεί αυτούς τους ανθρώπους,  τους μήνες όπου ο τόπος τους έχει μεγάλη ανάγκη, για να τονωθεί η οικονομία του νησιού, αλλά και για να επιστρέψουν στον τόπο τους ικανοποιημένοι, ώστε να γίνουν οι καλύτεροι διαφημιστές της Ρόδου».

Ο κ. Χατζημάρκος ευχαρίστησε την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου  που εργάστηκε συντονισμένα και αποτελεσματικά με τους ανθρώπους της αγοράς, ενώ στο πρόσωπο του τουριστικού πράκτορα κ. Γιάννη Καμπούρη, το Γραφείο του οποίου θα διακινήσει τον μεγαλύτερο αριθμό τουριστών στο πλαίσιο του προγράμματος ενίσχυσης τους χειμερινού τουρισμού, ο Περιφερειάρχης ευχαρίστησε και όλους τους τουριστικούς πράκτορες που συμμετέχουν σε αυτό.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....