Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Καμπάνια στο discovergreece- Συνέδριο της TUI στη Ρόδο

29-10-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Oλοκληρωμένη καμπάνια προβολής καταβάλλοντας το ποσό των 50.000 ευρώ θα πραγματοποιήσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στο discovergreece.com.

To έργο για τις Περιφερειακές Ενότητες Κυκλάδων και Δωδεκανήσων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δράσεις όπως δημιουργική στρατηγική και σχεδιασμός επικοινωνιακών ενεργειών για προβολή, παραγωγή περιεχομένου σχετικού με τα τουριστικά προϊόντα κ.α.

Παράλληλα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε να συνδιοργανώσει με την TUI συνέδριο στη Ρόδο με τη συμμετοχή περίπου 900 πρακτόρων και tour operators από τη Βρετανία. Για τη δράση θα διαθέσει 20.000 ευρώ.

Εξάλλου, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θα διαθέσει το ποσό των 40.000 ευρώ για τη συμμετοχή της στη 2η διεθνή έκθεση τουρισμού Greek Tourism Expo η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 4 έως τις 6 Δεκεμβρίου στην Αθήνα. Για τη συμμετοχή της στην έκθεση Ergo Marathon (5-7 Νοεμβρίου, κλειστό γυμναστήριο Φαλήρου) που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ στο πλαίσιο του 33ου Μαραθωνίου της Αθήνας θα διαθέσει το ποσό των 13.000 ευρώ.

Επιπλέον, η Περιφέρεια θα συμμετέχει στη διοργάνωση fam trip με συμμετέχοντες καθολικούς ιερείς από τη Πολωνία καθώς και εκπροσώπων τουριστικών γραφείων εξειδικευμένων στα προγράμματα θρησκευτικού τουρισμού κατόπιν πρότασης της Ένωσης Ξενοδόχων Σύρου. Η Περιφέρεια θα καλύψει την ακτοπλοϊκή μετακίνηση, τη διαμονή, την ξενάγηση και τη μετακίνησή τους στο νησί της Σύρου καθώς και τις μονοήμερες επισκέψεις όσον αφορά στις ξεναγήσεις και μετακινήσεις τους στα νησιά Τήνου και Νάξου.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....