Δήμος Ρόδου: Τιμητικές διακρίσεις σε επαναλαμβανόμενους επισκέπτες

02-11-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών (Repeaters) της Ρόδου, της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, ο Δήμαρχος Ρόδου κύριος Φώτης Χατζηδιάκος απένειμε τιμητικές διακρίσεις σε επαναλαμβανόμενους επισκέπτες της Ρόδου. 

Πιο συγκεκριμένα, σε ειδικές τελετές που διοργανώθηκαν στην αίθουσα εθιμοτυπίας στο Δημαρχείο της Ρόδου απονεμήθηκαν τιμητικές διακρίσεις στους εξής φίλους της Ρόδου:

• Στην κυρία Marianne Aaltonen από τη Φινλανδία που διαμένει στο ξενοδοχείο «Cactus Hotel» και φέτος βρίσκεται στη Ρόδο για 41η φορά. 

• Στην κυρία Kathleen Saunders από τη Μεγάλη Βρετανία που διαμένει στο ξενοδοχείο «Kassandra Hotel» και φέτος βρίσκεται στη Ρόδο για 40η φορά. Την κυρία Saunders συνόδευσε στο Δημαρχείο ο ξενοδόχος κύριος Εμμανουήλ Ζαμπελλάκης.

• Στην κυρία Doris και στον κύριο Ulrich Lenzen από τη Γερμανία που διαμένουν στο ξενοδοχείο «Ibiscus Hotel» και φέτος βρίσκονται στη Ρόδο για 35η φορά. 

• Στην κυρία Betty και στον κύριο Willem Van Dijk από την Ολλανδία που διαμένουν στο ξενοδοχείο «Kassandra Hotel» και φέτος βρίσκονται στη Ρόδο για 30η φορά. Τον κύριο και την κυρία Van Dijk συνόδευσε στο Δημαρχείο ο ξενοδόχος κύριος Εμμανουήλ Ζαμπελλάκης.

• Στην κυρία Paiivi Karvinen, στον κύριο Marko Kalmari και στον κύριο Aleksi Kalmari από τη Φινλανδία που φέτος βρίσκονται στη Ρόδο για 20η, 12η και 10η φορά αντίστοιχα. Την οικογένεια Kalmari – Karvinen συνόδευσε στο Δημαρχείο η συγγενική τους οικογένεια Εμμανουήλ Κάβουρα που διαμένει μόνιμα στη Ρόδο. 

• Στην κυρία Gillian Edwards από τη Μεγάλη Βρετανία που διαμένει στο ξενοδοχείο «Continental Aparthotel» και φέτος βρίσκεται στη Ρόδο για 19η φορά. 

• Στην κυρία Haik Markwart και στον κύριο Wolfgang Markwart από τη Γερμανία που διαμένουν στο ξενοδοχείο «Semiramis City Hotel» και φέτος βρίσκονται στη Ρόδο για 13η φορά. Την κυρία και τον κύριο Markwart συνόδευσε στο Δημαρχείο το στέλεχος του ξενοδοχείου «Semiramis City Hotel» κυρία Πόπη Γιασιράνη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες του νησιού μας είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές μας στο εξωτερικό. Είναι οι άνθρωποι που επηρεάζουν θετικά τους φίλους και τους συγγενείς τους ώστε να επιλέξουν τη Ρόδο για τις διακοπές τους. Έρχονται κατά μέσο όρο στη Ρόδο μία με δύο φορές το χρόνο και παραμένουν στο νησί τουλάχιστον για δέκα ημέρες. Όλοι θεωρούν τη Ρόδο ως τη δεύτερη ιδιαίτερη πατρίδα τους και έχουν δημιουργήσει δυνατές φιλίες με κατοίκους του νησιού.

Είναι άνθρωποι που όταν ήρθαν για πρώτη φορά στη Ρόδο αρχικά γοητεύτηκαν από τις φυσικές ομορφιές, το κλίμα, τον ήλιο, τη θάλασσα, τα ιστορικά μνημεία και τα αξιοθέατα ενώ στη συνέχεια ενθουσιάστηκαν με τη Ροδίτικη φιλοξενία και τους ζεστούς και φιλικούς κατοίκους της. 

Η ευγένεια, η εξυπηρέτηση και η ζεστασιά των Ροδίων αποτέλεσαν το βασικό λόγο για τον οποίο αποφάσισαν να την επισκεφθούν και πάλι. Πλέον έχουν αποκτήσει φίλους στο νησί τους οποίους συναντούν κάθε καλοκαίρι και όταν επιστρέψουν στη χώρα τους παρακινούν τους συμπατριώτες τους που δεν το έχουν επισκεφθεί ακόμη να το πράξουν το συντομότερο δυνατό.

Για το λόγο αυτό ο Δήμος Ρόδου τιμά τους ανθρώπους αυτούς και τους ευχαριστεί για τη συμβολή τους στην προώθηση και προβολή του νησιού μας στη χώρα τους.

Την απονομή των τίτλων έκαναν η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Απόδημων Ροδίων κυρία Μαρίζα Χατζηλαζάρου, η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κυρία Βεατρίκη Σέρβου και ο Προϊστάμενος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης κύριος Κώστας Χατζίκος.

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....