Ιόνια νησιά: Διαπραγμάτευση για προβολή μέσω CNN & Travel Channel

16-11-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ιονίων νήσων ενέκρινε την έναρξη διαδικασίας διαπραγμάτευσης για τουριστική προβολή με το διεθνή ειδησεογραφικό όμιλο CNN International και το TRAVEL CHANNEL.

Το όριο του κόστους για τη προβολή στο CNN έχει υπολογιστεί σε 180.000 ευρώ  πλέον ΦΠΑ. Η διαπραγμάτευση με το  CNN θα αφορά  στην μετάδοση σποτ διάρκειας 10 και 20 δευτερολέπτων, τα οποία θα απεικονίζουν την πολυμορφία του τουρισμού των Ιονίων και θα προβληθούν στο χρονικό διάστημα από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και έως 31 Δεκεμβρίου από το CNN International, το οποίο εκπέμπει σε περισσότερες από 212 χώρες και απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό που αγγίζει τους 1.500.000.000 αποδέκτες περίπου σε παγκόσμια κλίμακα.

To όριο του κόστος για τη προβολή στο διεθνή τηλεοπτικό όμιλο TRAVEL CHANNEL INTERNATIONAL έχει υπολογισθεί σε 80.000 ευρώ  πλέον ΦΠΑ.

Το αντικείμενο της διαπραγμάτευσης θα είναι η προβολή συγκεκριμένου οπτικοακουστικού υλικού (τηλεοπτικό spot) από το αρμόδιο τμήμα του TRAVEL CHANNEL, (χρόνος προβολής και χρήση δικτύου, η στοχοθεσία κοινού από το κοινό).

Στόχος είναι η  μετάδοση σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων, τα οποία θα απεικονίζουν την πολυμορφία του τουρισμού των Ιονίων και θα προβληθούν στο χρονικό διάστημα από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και έως 31 Δεκεμβρίου από το Travel Channel International, το οποίο εκπέμπει σε 118 χώρες και απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό που αγγίζει τους 180.000.000 αποδέκτες περίπου σε παγκόσμια κλίμακα.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο