Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Τριετές σχέδιο τουριστικού marketing

10-03-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενέκρινε το τριετές σχέδιο τουριστικού marketing.

Το Σχέδιο βασίζεται σε κοινή πλατφόρμα επικοινωνίας η οποία θα αποτελέσει την επικοινωνιακή «ομπρέλα» του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Η πλατφόρμα εφαρμόζεται σε επίπεδο Περιφέρειας, αλλά και σε επίπεδο Περιφερειακών Ενοτήτων, σε επίπεδο νησιών και σε επίπεδο τουριστικών εμπειριών.

Στο σχεδιασμό των δράσεων αξιοποιούνται οι νέες τεχνολογίες για την περαιτέρω επέκταση του μηνύματος και την αποτελεσματική διείσδυση στο εκάστοτε κοινό-στόχο και τμήμα αγοράς.

To Σχέδιο περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:

1 Ανάπτυξη εργαλείων ψηφιακής καμπάνιας & δημιουργική εκτέλεση

2 Πρόγραμμα Ψηφιακής Προώθησης & διαφήμισης

3 Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης

4 Ενέργειες δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο

5 Διαγωνισμοί σε ΜΜΕ υψηλής αξίας του εξωτερικού

6 Eνεργοποίηση 6 UK Bloggers

7 Blogtrotters εκστρατεία

8 Δημιουργία και ανάπτυξη νέου περιεχομένου

9 Καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com

10 Online Μέτρηση & Αναφορά Αποτελεσματικότητας

11 Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις

12 Συμμετοχή σε Road Shows

13 Φιλοξενίες

14 Διαφημιστικές καταχωρήσεις

15 Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators

16 Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα

17 Διαχείριση τουριστικού blog της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΝΑΙ

18 Αναβάθμιση τουριστικών portal/websites

19 Τουριστικά βίντεο και φωτογραφήσεις

20 Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις

21 Διάφορα

22 Επίβλεψη & συμβουλευτικές υπηρεσίες

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....