H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενέκρινε το τριετές σχέδιο τουριστικού marketing.
Το Σχέδιο βασίζεται σε κοινή πλατφόρμα επικοινωνίας η οποία θα αποτελέσει την επικοινωνιακή «ομπρέλα» του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Η πλατφόρμα εφαρμόζεται σε επίπεδο Περιφέρειας, αλλά και σε επίπεδο Περιφερειακών Ενοτήτων, σε επίπεδο νησιών και σε επίπεδο τουριστικών εμπειριών.
Στο σχεδιασμό των δράσεων αξιοποιούνται οι νέες τεχνολογίες για την περαιτέρω επέκταση του μηνύματος και την αποτελεσματική διείσδυση στο εκάστοτε κοινό-στόχο και τμήμα αγοράς.
To Σχέδιο περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:
1 Ανάπτυξη εργαλείων ψηφιακής καμπάνιας & δημιουργική εκτέλεση
2 Πρόγραμμα Ψηφιακής Προώθησης & διαφήμισης
3 Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης
4 Ενέργειες δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο
5 Διαγωνισμοί σε ΜΜΕ υψηλής αξίας του εξωτερικού
6 Eνεργοποίηση 6 UK Bloggers
7 Blogtrotters εκστρατεία
8 Δημιουργία και ανάπτυξη νέου περιεχομένου
9 Καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com
10 Online Μέτρηση & Αναφορά Αποτελεσματικότητας
11 Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις
12 Συμμετοχή σε Road Shows
13 Φιλοξενίες
14 Διαφημιστικές καταχωρήσεις
15 Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators
16 Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα
17 Διαχείριση τουριστικού blog της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΝΑΙ
18 Αναβάθμιση τουριστικών portal/websites
19 Τουριστικά βίντεο και φωτογραφήσεις
20 Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις
21 Διάφορα
22 Επίβλεψη & συμβουλευτικές υπηρεσίες