Σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ με το Trip Advisor στη Ρόδο

02-05-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τμήμα Τουρισμού, σε συνεργασία με τo Trip Advisor και το E- Tourism Frontiers, διοργανώνει στις 5 Μαιου το σεμινάριο «DATA MEDITERRANEAN» που παρουσιάζει τις πιο σύγχρονες πρακτικές του ψηφιακού τουριστικού μάρκετινγκ. Στόχος είναι η ανάλυση των δεδομένων για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, τη διαχείριση κρίσεων κλπ, περιλαμβάνει δε, αναλύσεις και πρακτική εξάσκηση για τις τεχνικές του digital & content marketing. Θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Amathus Luxury Beach Hotel, στις 5 Μαίου 2016.

Διοργανωτές είναι το e-Tourism Frontiers, μια πρωτοβουλία για την ανάπτυξη του online τουρισμού σε όλο τον κόσμο (διανομή & μάρκετινγκ), το “TripAdvisor”, ο μεγαλύτερος τουριστικός ιστότοπος παγκοσμίως και το Τμήμα Τουρισμού της Περιφέρειας. Του ανοιχτού σεμιναρίου προηγείται διήμερο κλειστό αντίστοιχο σεμινάριο με ανάλογο θέμα, στις 3 & 4 Μαίου και με συμμετέχοντες από διάφορες χώρες. 

Η Ρόδος είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός προορισμός που φιλοξενεί τη διοργάνωση, ύστερα από ενέργειες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίο με σκοπό να δοθεί η δυνατότητα απόκτησης εξειδικευμένης γνώσης σε πρακτικές του ψηφιακού τουριστικού μάρκετινγκ, όπως αυτές διαμορφώνονται και εφαρμόζονται από τους κορυφαίους του είδους. 

Παράλληλα, θα αναλυθούν τα μηνύματα που καταγράφηκαν από τις αγορές στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB), ενώ θα παρουσιαστούν και οι νικητές των "Travellers Choice Awards" του TripAdvisor. 

Απευθύνεται σε στελέχη τουριστικών φορέων και τουριστικών επιχειρήσεων, ξενοδοχείων, καθώς επίσης σε όλους όσοι εμπλέκονται στον τουρισμό με ειδίκευση στο ψηφιακό τουριστικό μάρκετινγκ. Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....