Αφιέρωμα για την Κω στο ισπανικό InStyle

29-07-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Γοητευμένος από την αυθεντικότητα του νησιού, τους ανθρώπους και τα τοπία της, ο διάσημος ηθοποιός, Adam Jezierski, περιγράφει τη δική του προσωπική ταξιδιωτική εμπειρία από την Κω στο τεύχος Ιουλίου της ισπανικής έκδοσης του περιοδικού InStyle.

Ο ηθοποιός, o οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός από την ισπανική τηλεοπτική σειρά «Física o química» , βρέθηκε πρόσφατα στο νησί του Ιπποκράτη και φωτογραφήθηκε με φόντο τα μαγευτικά τοπία του. Το ταξίδι του, που σχεδίασε και υλοποίησε η Marketing Greece σε συνεργασία με το Γραφείο Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ισπανία, το Γραφείο Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου Κω και την Ένωση Ξενοδόχων Κω, εντάσσεται στο πλαίσιο των στρατηγικών ενεργειών που υλοποιεί η Marketing Greece, με στόχο την προώθηση και προβολή του νησιού στο εξωτερικό.  

Μέσα από το πολυσέλιδο αφιέρωμα σε ένα από τα κορυφαία lifestyle περιοδικά της Ισπανίας, ο Adam Jezierski περιγράφει την Κω ως τον αληθινό Μεσογειακό παράδεισο και ένα νησί με δύο όψεις. Κατά τον ίδιο, υπάρχει η μοντέρνα και κοσμοπολίτικη πλευρά, όπου ο επισκέπτης συναντά στην πρωτεύουσα του νησιού. Υπάρχει, βέβαια, και η άλλη πλευρά, απλή αλλά μαγευτική, την οποία ο επισκέπτης συναντά στα χωριά της Κω. Για το λόγο αυτό, η Κως αποτελεί σύμφωνα με τον ίδιο «τον ιδανικό προορισμό για να χαλαρώσεις για 4-5 ημέρες, να απολαύσεις μια μεγάλη βόλτα και να ‘βουτήξεις’ στην ηρεμία που κυριαρχεί σε κάθε σημείο του νησιού».

Ο Ισπανός ηθοποιός επισκέφθηκε την Κω στα τέλη Μαΐου μαζί με την επίσης καταξιωμένη ηθοποιό Nerea Barros, η οποία θα πρωταγωνιστήσει στο δεύτερο αφιέρωμα του περιοδικού, που θα δημοσιευθεί τους επόμενους μήνες. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι δύο ηθοποιοί και η ομάδα παραγωγής είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού, να επισκεφθούν τα γραφικά χωριά και να δοκιμάσουν παραδοσιακές τοπικές γεύσεις.

Οι δράσεις προβολής της Κω, υλοποιούνται στο πλαίσιο συνεργασίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

διαβάστε ακόμα

Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις