Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Δράσεις τουριστικής προβολής ύψους 300.000 ευρώ

20-08-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ιονίων ενέκρινε την υλοποίηση δράσεων ύψους 300.000 ευρώ στο πλαίσιο τουριστικής προβολής των Ιονίων νήσων για το υπόλοιπο του 2016 και για το 2017.

Αναλυτικά για την τουριστική προβολή των Ιόνιων Νησιών η Περιφέρεια θα συμμετέχει με δικό της αυτόνομο περίπτερο ή μέσα στον χώρο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, ενδεικτικά 7 κάθε έτος. Οι εκθέσεις στις οποίες θα συμμετάσχει η Περιφέρεια είναι, κατά προτεραιότητα, αυτές στις οποίες συμμετέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Ενδεικτικά αναφέρονται αλλά όχι περιοριστικά οι εξής:

-ΟΥΤΡΕΧΤΗ (VACANTIEUBEURS), ΒΙΕΝΝΗ (MESSE FERRIEN), ΒΡΥΞΕΛΕΣ (SALON DES VACANCES), ΒΕΡΟΛΙΝΟ (ITB), ΜΙΛΑΝΟ (BIT), ΜΟΣΧΑ (MITT), ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ (INTERNATIONAL

-FAIR OF TOURISM), ISRAEL (IMTM), ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ (TRAVEL SHOW, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (ΕΜΙΤΤ), ΔΟΥΒΛΙΝΟ (ΗOLIDAY WORLD SHOW), ΜΑΪΑΜΙ ( SEATDADE CRUISE SHIPPING),

-KIEBΟ (UITT).

Επίσης, στους στόχους συμμετοχής της είναι η Έκθεση «World Travel Market 2016» - Λονδίνο Μ. Βρετανία.

Επιπλέον ενέκρινε δράσεις για τη δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού τουριστικής προβολής.

Το έργο περιλαμβάνει τη δυνατότητα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων να υλοποιήσει τις παρακάτω δράσεις τουριστικής προβολής :

-Δημιουργία-παραγωγή νέου σύγχρονου ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής (Α4, STICKS, USB BARCODES, DVD, CD κλπ.) ή αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.

-Δημιουργία-παραγωγή-έκδοση νέου η επανεκτύπωση υπάρχοντος έντυπου διαφημιστικού υλικού των Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες, λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια κ.λ.π).

-Σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων και οδηγών τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ. Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.), Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.

-Δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές)

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο