Νέο έντυπο προβολής της Ρόδου

05-04-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

«Εξερευνήστε τη Ρόδο»! 

Με αυτή την πρόταση, πρόσκληση και παραίνεση μαζί, στην πρώτη σελίδα του νέου εντύπου προβολής και προώθησης της Ρόδου, η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου καλεί όλο τον κόσμο στην Ελλάδα και το εξωτερικό, να  επισκεφθεί το νησί της Ρόδου, να γνωρίσει από κοντά την μοναδική του ομορφιά, να ανακαλύψει κάθε γωνιά του, να χαρεί αυτά που του προσφέρει, να διασκεδάσει και να απολαύσει τις διακοπές του!

Ένα 24σέλιδο αφιέρωμα  στο νησί της Ρόδου, στην ιστορία και  τον πολιτισμό του, στη Μεσαιωνική Πόλη, στις δραστηριότητες, τις εκδηλώσεις, τη γαστρονομία, τα παραδοσιακά προϊόντα, τα αθλήματα, τα θαλάσσια σπορ και όλα όσα  μπορεί να προσφέρει το νησί στους επισκέπτες κάθε ηλικίας.

Με διάθεση, μεράκι και δημιουργικότητα τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού εργάσθηκαν αδιαλείπτως, επί σειρά ημερών, για το νέο έντυπο προβολής της Ρόδου. Ένα δύσκολο εγχείρημα καθώς προσπάθησαν να αποδώσουν συνοπτικά, σε ελάχιστες σελίδες, όλα αυτά που συμβολίζει η Ρόδος. Νησί του θεού Ήλιου, του Απόλλωνα, η πατρίδα Ολυμπιονικών και φιλοσόφων, νησί με ιστορία αιώνων, μοναδική ομορφιά, υπέροχη φιλοξενία!

Ο δημιουργικός σχεδιασμός του εντύπου εκπονήθηκε καθ΄ ολοκληρίαν από τα έμπειρα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου.

Αλλά και οι  συνεργάτες του εντύπου αυτού, φωτογράφοι, επαγγελματίες και ερασιτέχνες, αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή την όλη προσπάθεια και με γνώμονα την αγάπη τους για τον τόπο, προσέφεραν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες και το έργο τους. 

Αγαστή ήταν επίσης και η συνεργασία της Διεύθυνσης Τουρισμού με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου Ρόδου και τον προϊστάμενο του τμήματος κο Γεράσιμο Αντωνάτο, που συνέβαλε καθοριστικά στην ολοκλήρωση του ενημερωτικού εντύπου. 

Οι συντελεστές του νέου εντύπου προβολής της Ρόδου είναι: 

Επιμέλεια εντύπου : Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου

Κείμενα - επιμέλεια: Χαρούλα Λαδοπούλου

Φωτογραφίες – Επιμέλεια φωτογραφιών εντύπου: Εμμανουήλ Φιλίππου (φωτογράφος), Φίλιππος Φιλίππου (ερασιτέχνης φωτογράφος)

Φωτογραφικό υλικό παραχώρησαν επίσης η Ιερά Μητρόπολη Ρόδου η οποία διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Θρησκευτικά μνημεία», η εταιρία «Ξενοδοχείο Ρόδος Παλλάς A.E. -Ξενοδοχείο «Rodos Palace Hotel» η οποία διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Συνέδρια», η εταιρία «Τουριστικαί Επιχειρήσεις Esperia A.E.» η οποία διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Γάμοι - Οικογενειακές διακοπές», ο ερασιτέχνης φωτογράφος Μανώλης Σαρρής- Rhodes - Nature & Wildlife Photography» που διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Φύση – Μνημεία φυσικού κάλους - μονοπάτια», η φωτογράφος κυρία Ιωάννα Χατζηδιάκου η οποία διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Γάμοι – Οικογενειακές διακοπές», ο φωτογράφος Χάρης Παστρικός που διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Πολιτιστικές εκδηλώσεις», ο φωτογράφος Herb Jung ο οποίος διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Πολιτιστικές εκδηλώσεις», η εταιρία «Paradiso Beach Club» που διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «Νυχτερινή Ρόδος - Διασκέδαση» και η εταιρία «Νέα Μαρίνα Ρόδου» που διέθεσε φωτογραφικό υλικό για την ενότητα «κρουαζιέρα - yachting».

Εκτύπωση: Η εκτύπωση έγινε από την εταιρία «Cloud Print» Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, η οποία μειοδότησε στο σχετικό διαγωνισμό που διενεργήθηκε από το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου Ρόδου.

Στο ανανεωμένο, σε πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό,  έντυπο της Ρόδου, αναφέρθηκε η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου υπογραμμίζοντας: «Μέσα από το νέο έντυπο επιχειρούμε όχι μόνον να ανανεώσουμε την εικόνα της Ρόδου αλλά και να προτείνουμε, εκτός από τα Μνημεία,  τα αξιοθέατα και τις παραλίες,  τις δραστηριότητες, τα θαλάσσια σπορ και διάφορα αθλήματα, εν κατακλείδι τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που μπορεί να απολαύσει κανείς στη Ρόδο». 

Η αντιδήμαρχος Τουρισμού Διεθνούς Προβολής και Απόδημων Ροδίων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου και τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου εκφράζουν τις ιδιαίτερες ευχαριστίες τους σε όλους όσους συνεργάσθηκαν, βοήθησαν αποτελεσματικά και προσέφεραν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους για τη  δημιουργία αυτού του νέου εντύπου προβολής της Ρόδου. 

Ο νέος τουριστικός οδηγός διανέμεται στις εκθέσεις τουρισμού στις οποίες συμμετέχει η Ρόδος, μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού. Παράλληλα διατίθεται και στα Γραφεία Πληροφοριών της Διεύθυνσης Τουρισμού στη Μεσαιωνική Πόλη, το Φαληράκι, το τουριστικό  λιμάνι της Ρόδου και τα Πλατανάκια. 

Θα διατίθεται επίσης σε φορείς και σε επισκέπτες του νησιού και θα εξυπηρετεί διοργανώσεις, δράσεις και συνέδρια που θα λαμβάνουν χώρα στη Ρόδο.

Σε πρώτη φάση το έντυπο εκδόθηκε στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Θα ακολουθήσει, μετά από διαγωνισμό, η έκδοση του εντύπου στα Γαλλικά, Γερμανικά Ιταλικά, Ισπανικά, Ολλανδικά, Σουηδικά, Πολωνικά, Ρώσικα, Τσέχικα, Εβραϊκά και Τούρκικα.  

Πληροφορίες θα μπορεί να βρει κανείς και στην ηλεκτρονική έκδοση του τουριστικού οδηγού, μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου Ρόδου www.rhodes.gr  και συγκεκριμένα στο πλαίσιο Tourist Guide. 

«Απολαύστε τη Ρόδο»: μία πρόσκληση στον επισκέπτη να έλθει στο νησί ,να ανακαλύψει κάθε γωνιά του, να απολαύσει αυτά που του προσφέρει και να ξανάρθει την επόμενη χρονιά. Γιατί η Ρόδος είναι πλανεύτρα, μαγεύει τους χιλιάδες επισκέπτες της  και αυτοί έρχονται και ξανάρχονται στο νησί, γίνεται ο δικός τους αγαπημένος τόπος!

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....