Απάντηση της αντιδημάρχου Ρόδου κ.Χατζηλαζάρου στον κ.Καμπουράκη

16-06-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Οι πρόσφατες δηλώσεις της αντιδημάρχου Τουρισμού στη Ρόδο κας Μαρίζας Χατζηλαζάρου περί αυξημένης πληρότητας των ξενοδοχείων της Ρόδου τον Ιούνιο προκάλεσαν αντιδράσεις από τοπικούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων και του προέδρου της τοπικής Ένωσης Ξενοδόχων κ.Αντώνη Καμπουράκη, ο οποίος σχολίασε την αναφορά περί overbooking σε ξενοδοχεία του νησιού, λέγοντας, μεταξύ άλλων:

"Δυστυχώς, μετά από τρία και χρόνια, κάποιοι στη Δημοτική Αρχή εξακολουθούν να εξαντλούν την ενέργειά τους σε ρόλο αυτόκλητου σχολιαστή, αντί να καταπιαστούν με την προβολή του νησιού μας και την επίλυση των πολλών προβλημάτων που φρενάρουν τον τουρισμό μας.

Το κάνουν δε χωρίς να έχουν καν καταφέρει ακόμη να κατανοήσουν τη λειτουργία και τους μηχανισμούς της ξενοδοχίας. Διακινδυνεύοντας και δυσφημώντας έτσι τις φιλότιμες προσπάθειες των συναδέλφων, να αντιπαρέλθουν τα εμπόδια της συγκλονιστικά μικρής σεζόν και των καθηλομένων χαμηλών τιμών, συγχέοντάς τες με δόλιες πρακτικές εξαπάτησης συνεργατών τουρ οπερέιτορς. Λίγη περισσότερη προσοχή δε βλάπτει. Η άγνοια σκοτώνει….”

Στις αιτιάσεις αυτές απαντά η κυρία Χατζηλαζάρου με την ακόλουθη δήλωση:

«Μετά τον άνευ λόγου και ουσίας θόρυβο, που προκάλεσαν οι πρόσφατες δηλώσεις μου περί «αυξημένης πληρότητας των ξενοδοχείων της Ρόδου τον μήνα Ιούνιο (2017), αισθάνομαι την ανάγκη  να διευκρινίσω τα εξής:

Θεωρώ ότι είναι εκ των ων ουκ άνευ- και μέχρι τώρα με αυτό ως γνώμονα προχώρησα και προχωρώ από τη θέση μου ως αντιδημάρχου Τουρισμού - η συστράτευση όλων μας, αιρετών, φορέων και επιχειρηματιών, με στόχο την περαιτέρω προβολή και ανάδειξη της Ρόδου ως μοναδικού τουριστικού προορισμού για επισκέπτες κάθε ηλικίας, αλλά και της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Οι κοινές μας προσπάθειες επί σειρά ετών, χωρίς αντιδικίες και πάντα προς μία κατεύθυνση, αυτήν της ανάπτυξης του νησιού σε κάθε τομέα, έχουν αποφέρει  σημαντικά αποτελέσματα και οφέλη στο νησί.

Αυτά τα θετικά αποτελέσματα σχολίασα και σε αυτά αναφερόμουν με τη δήλωση μου  περί «αυξημένης πληρότητας των ξενοδοχείων της Ρόδου τον μήνα Ιούνιο (2017). 

Συγκεκριμένα μάλιστα είπα (σε πλήρη απομαγνητοφώνηση):

«Ο Ιούνιος εξελίσσεται πολύ ικανοποιητικά και όπως όλα δείχνουν, θα έχουμε μια πάρα πολύ καλή σεζόν. Μετά τη φυσιολογική κάμψη που παρουσίασε η τουριστική κίνηση τον Μάιο, τον Ιούνιο πολλά ξενοδοχεία εμφανίζουν ήδη αυξημένη πληρότητα». 

Είναι απορίας άξιο πως η συγκεκριμένη δήλωση ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών και κατηγοριών εκ μέρους των αγαπητών ξενοδόχων, όταν βασικά στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου (υπάρχουν πρόσφατα δημοσιεύματα) έχουν προβεί σε αντίστοιχες δηλώσεις, όπως: «Οι πληρότητες στα ξενοδοχεία κυμαίνονται πάνω από 90% αυτήν την περίοδο, τον Ιούνιο».

Επιπροσθέτως, το ίδιο διαπιστώσαμε και από δικές μας έρευνες, ως Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου, όταν επιχειρήσαμε πριν λίγες ημέρες να κλείσουμε δωμάτια αυτό τον μήνα, για τη φιλοξενία δημοσιογράφων του εξωτερικού. 

Εν κατακλείδι, ως αντιδήμαρχος Τουρισμού και ως Μαρίζα Χατζηλαζάρου δεν επιτρέπω σε κανένα, είτε σχετικό είτε όχι, με τα θέματα τουρισμού, να μου αποδίδει ανεύθυνη θέση ή ακόμα περισσότερο κακοπροαίρετη πρόθεση στις δηλώσεις μου. Δεν το επιτρέπει ούτε το ήθος μου ούτε έχει δείξει κάτι τέτοιο η μέχρι τώρα πορεία μου στα κοινά. Μοχθώ και θα συνεχίσω να προσπαθώ από την παρούσα θέση που μου έχει δώσει ο Ροδιακός λαός, που είναι και ο ουσιαστικός κριτής. Σας ευχαριστώ ».

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....