Έρευνα: Το προφίλ των τουριστών της Ρόδου

01-11-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το 70% των τουριστών της Ρόδου επισκέφτηκαν το νησί για πρώτη φορά φέτος, σύμφωνα με την πρώτη ανάλυση των ευρημάτων έρευνας, που βρίσκεται σε εξέλιξη και παρουσιάστηκαν χθες Δευτέρα.

Η έρευνα διαξάγεται από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου σε συνεργασία με το American College of Thessaloniki (ACT), μέλος του Κολλεγίου Ανατόλια.

Με βάση τις απαντήσεις στα πρώτα 1.700 ερωτηματολόγια, προκύπτουν ακόμη τα ακόλουθα ευρήματα, όπως τα παρουσίασε ο  κ. Ανέστης Αναστασίου, υπεύθυνος Προγραμμάτων Τουρισμού του ACT:

- Η μέση διάρκεια παραμονής των τουριστών στη Ρόδο είναι 10 ημέρες (9 τον Ιούλιο, 10 τον Αύγουστο, 11 τον Σεπτέμβριο)

- Η Γερμανία, η Ρωσία και η Μ. Βρετανία είναι οι κύριες αγορές προέλευσης των τουριστών

- Οι πηγές πληροφόρησης των τουριστών είναι κατά σειρά: Ίντερνετ (ποσοστό 35%), πρακτορείο (ποσοστό 33%),  συγγενείς και φίλοι (ποσοστό 28%)

- Βασικά κριτήρια επιλογής της Ρόδου είναι: παραλίες – φύση (ποσοστό 42%) , Ιστορία – Πολιτισμός (ποσοστό 26%) , σχόλια και κριτικές στο Ίντερνετ (ποσοστό 26%) , τιμή πακέτου (ποσοστό 19%)

- Το 40% επιλέγει κυρίως all inclusive καταλύματα (ποσοστό 40%), ημιδιατροφή (ποσοστό 33%) και ακολουθούν τα υπόλοιπα πακέτα

- Το 32% του δείγματος επέλεξε πακέτο αξίας 1.000– 1.500 ευρώ, το 20% επέλεξε πακέτο 750 - 1.000 ευρώ και το 8% επέλεξε πακέτο άνω των 2.000 ευρώ.

-  Το 33% του δείγματος απάντησε ότι ξόδεψε 200 - 400 ευρώ, το 21% ξόδεψε  100 - 200 ευρώ και το 19% ξόδεψε 400 - 600 ευρώ. Μόνο το 3% του δείγματος ξόδεψε ποσό άνω των 1.000 ευρώ κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Ρόδο ενώ το 13% ξόδεψε έως 100 ευρώ και το 14% έως 500 ευρώ.

-Υψηλό βαθμό ικανοποίησης συγκέντρωσαν τα ξενοδοχεία, το ίδιο το νησί, τα εστιατόρια, το φαγητό, οι εκδρομές, οι παραλίες, ενώ για την παλιά πόλη, που αρέσει στους τουρίστες, αναδείχθηκε η ενόχλησή τους για την αισθητική των καταστημάτων. Χαμηλή βαθμολογία συγκέντρωσαν η καθαριότητα και οι συγκοινωνίες.

- Με άριστα το 9, στο ερώτημα αν θα συνιστούσαν τη Ρόδο ως τόπο διακοπών σε κάποιους άλλους οι θετικές απαντήσεις απέσπασαν 8,2 ενώ στο ερώτημα αν θα έρχονταν ξανά στο νησί οι θετικές απαντήσεις συγκέντρωσαν το 7,4. Τέλος οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι η Ρόδος ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους σε ποσοστό 7,7.

Η έρευνα ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017 και διήρκεσε μέχρι την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου. Στόχος ήταννα εντοπίσει τα βασικά σημεία ικανοποίησης των επισκεπτών, τα σημεία που τράβηξαν περισσότερο το ενδιαφέρον τους, το ποσό που ξόδεψαν τόσο κατά την αγορά του πακέτου όσο και κατά την παραμονή τους στη Ρόδο, το είδος καταλύματος που επέλεξαν, τον βαθμό ικανοποίησής τους από την νέα και μεσαιωνική πόλη της Ρόδου, από την καθαριότητα, συγκοινωνίες, εστιατόρια και ταβέρνες αλλά και από τα ίδια τα ξενοδοχεία. Οι ερωτώμενοι απάντησαν στο αν θα ξαναέρχονταν στη Ρόδο σε κάποιο επόμενο ταξίδι τους και αν θα τη σύστηναν σε άλλους.

 

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....